یزد فردا: رئيس پليس آگاهي استان يزد از دستگيري سارق حرفه اي كه اقدام به سرقت موتورسيكلت در ابركوه مي كرد خبر داد.
به گزارش یزدفردا به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ "عليرضا خالقي" رئيس پليس آگاهي استان يزد با بيان خبر فوق گفت: به دنبال وقوع سرقتهاي متعدد موتورسيكلت در شهر ابركوه در چند ماهه اخير، موضوع بصورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.
سرهنگ خالقي تصريح كرد: با توجه به اجراي طرح مبارزه با سرقت، كاراگاهان پليس آگاهي ابركوه با تمام توان و با ناامن كردن محيط براي سارقان و پس از انجام تحقيقات و بررسي هاي لازم سارق حرفه اي 23 ساله اهل بوشهر ساكن ابركوه را شناسايي و دستگير كردند.
اين مقام مسئول ادامه داد: متهم توسط مأموران آگاهي به اداره آگاهي انتقال و تحقيقات لازم از متهم انجام شد.
متهم ابتدا از بيان حقيقت خودداري و منكر هرگونه سرقت شد ولي با قرار گرفتن در برابر ادله محكم پليس لب به اعتراف گشود و بيان داشت: موتورسيكلت ها را در خيابانهاي شهر ابركوه سرقت و پس از اوراق كردن آنها، اقدام به فروش تنه موتورسيكلت به خودروهاي ضايعاتي  در استان فارس مي كردم .
سرهنگ خالقي افزود: متهم تاكنون 10 فقره سرقت موتورسيكلت انجام داده است كه در اين رابطه تمامي شكات شناسايي و از آنان تحقيق و پرونده به دادسراي ابركوه ارسال و متهم با قرار بازداشت روانه زندان شد.
رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان خاطرنشان كرد: مشاركت مردم در تأمين امنيت نقش به سزايي در كاهش و مهار جرائم دارد و ارسال اخبار و گزارشهاي مردمي در خصوص مجرمان از طريق تلفن 110 و سامانه پيامكي سه شماره اي 110 اماكن پذير است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا