در راستای هماهنگی و برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی و با حضور مدیر کل اوقاف استان نشست مدیران امامزادگان و مسئولین مراکز فرهنگی بقاع شهرستان یزد در مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده سید نصر الدین (ع) یزد برگزار شد.
حجت الاسلام عادل عصر روز 25 اسفند ماه در جمع مدیران داخلی امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد گفت: خدمت برای فرزندان اهل بیت (ع) یک افتخار ویژه محسوب می شود.
وی عشق و ارادت مردم و زائرین را به امامزادگان یادآور شد و افزود: بسیاری از مردم علاقه مند هستند که سال جدید را در کنار امامزادگان و بقاع متبرکه و در فضایی معنوی و مقدس آغاز کنند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اظهار داشت: امامزادگان بیشترین ظرفیت فعالیت فرهنگی را دارا هستند چرا که اقشار مختلف مردم با طرز تفکر های مختلف در این مکان های مقدس حضور پیدا می کنند و این رسالت ماست که برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم.
وی خدمت گذاری در آستان مقدس امامزادگان را فرصتی در زندگی دانست که اگر از آن به طور صحیح بهره برداری صورت نگرفت در پیشگاه خداوند و اهل بیت (ع) مسئول خواهیم بود.
یادآوری می شود در ابتدای این نشست حجت الاسلام حسین زارع زاده دستور العمل طرح آرامش بهاری در سوگ یاس نبوی را تشریح کرد. 







سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا