رییس دانشگاه یزد در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز یزد از برنامه این دانشگاه برای راه اندازی رشته علوم ارتباطات در مقطع کارشناسی ارشد خبرداد.

محمد صالح اولیاء با اشاره به توانمندی های بالای دانشگاه یزد در زمینه های مختلف، تأکید کرد خوشبختانه علاوه بر توانمندی های موجود در داخل استان، به لحاظ حضور متخصصان برجسته یزدی تبار در علم ارتباطات در سطح کشور، دانشگاه یزد می تواند بستر مناسبی را برای توسعه این رشته فراهم آورد و درصدد است این رشته را در مقطع کارشناسی ارشد تأسیس کند.

وی با بیان اینکه راه اندازی رشته علوم ارتباطات می تواند بخش مهمی از نیازمندی های تحقیقاتی کشور در زمینه های مرتبط با دانش ارتباطات و رسانه را پوشش دهد، ابراز امیدواری کرد: راه اندازی این رشته بتواند نقش بسزایی در جهت ارتقای کیفی فعالیت های رسانه ای در سطح استان داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد هم با استقبال از تصمیم دانشگاه یزد برای تأسیس این رشته، دنیای امروز را دنیای ارتباطات و رسانه توصیف کرد و افزود: هر گامی که در جهت تقویت علوم مرتبط با این حوزه برداشته شود، منشا برکات فراوانی برای کشور و جامعه خواهدبود.

احمد پهلوانیان همچنین آمادگی صدا و سیمای مرکز یزد را برای توسعه و تقویت هرچه بیشتر تعاملات و ارتباطات علمی و فرهنگی با دانشگاه یزد به عنوان دانشگاه مادر و یکی از دانشگاه های مطرح کشور اعلام کرد.

در این دیدار دکتر کاظم مندگاری، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر سیدمحمود زنجیرچی مشاور رییس و مدیر حوزه ریاست و سعید دشتی زاد، رییس روابط عمومی دانشگاه یزد نیز حضور داشتند و طی آن درخصوص شیوه های ارتقای سطح همکاری های صدا و سیما و دانشگاه یزد بحث و تبادل نظرشد. استفاده از توانمندی های کارشناسی و علمی دانشگاهیان در برنامه های تولیدی صدا و سیما و همچنین اطلاع رسانی مستمر و موثر رویدادها، مراسم و سمینارهای علمی و آموزشی دانشگاه در این رسانه فراگیر از دیگر مواردی بود که در این ملاقات مورد تأکید قرارگرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا