"سید محمد رستگاری " فرماندار مهریزضمن تسليت ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها)فرا رسيدن  سال نوهجري شمسي را به مردم شریف شهرستان تبریک گفت.

 

متن کامل پیام به شرح زیر است :

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

 

بار دیگر نوروز ایرانی فرا رسید تا غبار کهنگی  را از چهره طبیعت زدوده , شکوفه لبخند و نهال امید را در قلبمان بارور سازد. نوروز، روز نو شدن، روز تازگی و طراوت و روز تولد دوباره گیتی است، روزی که تعلق خاطر طبیعت به شكوفه و سبزه شكوه و جلوه اي خاص مي يابد.

 بهاری که در پیش داریم از رایحه دلپذیر عطر یاس فاطمی سرشار است . گر چه مدفن آن دردانه آفرینش غرق در غربت و تنهایی است ولی پیروان راستین حضرتش در انتظار ظهور فرزند عزیزش لحظه شماری می کنند تا غبار بی نشانی را از آن تربت پاک زدوده و ذره ذره آن را طوطیای چشمان ماتم زده خویش نمایند .

سالی که گذشت همچون همه سالهای بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه با تداوم روحیه انقلابی و ایستادگی بر اصول ، مبانی انقلاب و ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) مردم شریف ایران اسلامی بود .

اینجانب با توسل و آرزوی تعجیل در فرج قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) حلول سال1394هجري شمسي را به مردم غیور ، صبوروولايتمدار شهرستان مهریز تبریک و تهنیت عرض نموده ،توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامی بارهنمود هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) وموفقيت خدمتگزاران صديق به مردم عزيز ايران اسلامي بويژه دولت تدبير و اميد را از درگاه ايزد منان خواستارم .

از حضرت باري تعالي سالي سرشار از تقوي ، سلامتی ، شادکامی ،نشاط و شادابي، اخلاق و معنویت ، رحمت و برکت و صلح و صفا و صمیمیت را براي مردمان بزرگوارايران زمين  مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا