جانشين فرمانده انتظامي استان يزد در مراسم اختتاميه نخستين جشنواره" رسانه ، نظم و امنيت عمومي گفت: رسانه ها با توجه به توسعه کمي و کيفي که دارند در ارائه و اجراي برنامه هاي سياسي و امنيتي و بسترسازي افکار عمومي نقش بسيار حائز اهميتي را دارند.

به گزارش یزدفردا ، سرهنگ " عطاء ا... احمدي" گفت: رسانه در تمام ابعاد زندگي بشريت داراي جايگاه خاصي مي باشد و هر روز نقش رسانه ، حضور رسانه و اهميت رسانه در تمامي مراحل زندگي بسيار ملموس تر ، حائز اهميت و تاثيرگذار تر است.

وي رسانه را در عصر کنوني احاطه کننده ادراک بشريت برشمرد و ادامه داد: نقش رسانه ها در تمامي ابعاد کار پليس بسيار با اهميت و تاثيرگذار است.

وي ضمن تاکيد به نقش رسانه در ساخت فرهنگ عمومي يک جامعه تصريح کرد: رسانه آن قدر در زندگي انسا ن ها مهم است که در تمامي مراحل زندگي انسا ن ها  نيز نقش دارد و بدون نقش رسانه هيچ گامي نمي توان برداشت.

جانشين انتظامي استان يزد افزود: رسانه ها با توجه به توسعه کمي و کيفي که در آن قرار دارند و هر روز گسترده تر مي شوند در ارائه و اجراي برنامه هاي سياسي و امنيتي و بسترسازي افکار عمومي نقش بسيار حائز اهميتي را دارند.

سرهنگ احمدي يادآور شد: پليس استان يزد در پايان سال 93 تشکر ويژه اي از کليه اصحاب رسانه به علت همکاري و اطلاع رساني و همراهي آنها دارد.
احمدی با اشاره به جهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: خوشبختانه امسال آرامترین جهارشنبه آخر سال را تجربه کردیم و این را مدیون نقش رسانه‎‎ها در فرهنگ‏‏سازی می‎‎دانیم و از مردم  دارالعباده تشکر و قدردانی می کنیم .
وي ضمن اشاره به اينکه رسانه ها بالاترين تاثيرگذاري در افکار عمومي را دارند يادآور شد: پليس انتظار دارد رسانه هاي استان يزد در خصوص فرهنگ سازي در مسائل ترافيکي، پيشگيري از وقوع جرايم همکاري لازم را داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا