فرماندار تفت اولین روز سال جدید را با حضور در خانه سالمندان مرکز خیریه فاطمه الزهرا(س) و مراکز درمانی تفت آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این بازدیدها که مدیرکل نظارت و اعتبارات بخش وزارت بهداشت و درمان و جمعی از اعضای شورای شهر تفت نیز وی را همراهی می کردند با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به عنوان سال "دولت و ملت همراهی و همزبانی" گفت: سال جدید را در کنار عزیز ترین و محترم ترین قشر جامعه یعنی سالمندان گرانقدر آغاز کردیم چرا که سالمندان و پیران امت موجب برکت و رحمت بوده و روح طراوت و دوستی را با خود به همراه دارند. وی ابراز امیدواری کرد تا همه سالمندان عزیز در کانون های گرم خانواده ها زیبا ترین بخش از زندگی خود را بگذرانند.

زارع همچنین در حاشیه حضورش در بیمارستان شهید بهشتی(ره) و سایر مراکز درمانی تفت و عیادتش از بیماران بستری در این مراکز درمانی گفت: خوشبختانه اجرای طرح تحول سلامت از سوی دولت تدبیر و امید، بخش مهمی از دغدغه های مالی بیماران را کاهش داده و بی تردید این موضوع در تسهیل روند درمان آنان نیز موثر است. وی ابراز امیدواری کرد اجرای کامل این طرح ملی در سال جدید تداوم یابد.

فرماندار تفت با اشاره به ارتقاء سطح خدمت رسانی به بیماران در مراکز دولتی پس از اجرای طرح تحول سلامت گفت: دست اندرکاران خدوم عرصه بهداشت و درمان به ویژه پزشکان و پرستاران حقیقتا بار اصلی اجرای این کار بزرگ را به دوش کشیدند و به نحو شایسته ای در این رابطه موثر واقع شده اند که جای قدردانی دارد.

وی در پایان برای همه بیماران آرزوی صحت و سلامت و از خدمات دست اندر کاران مراکز درمانی تفت در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

"دکتر سید محمد حسین میردهقان" نیز در این بازدیدها ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای مسئولان شهرستان تفت در اجرای طرح تحول سلامت، از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به بیماران در مراکز درمانی تفت در ایام نوروز قرار گرفت.


 

سایت خبری یزد فردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا