یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث "خبرهای پلیس استان یزد:- رئیس پلیس آگاهی استان یزد با حضور در برنامه زنده تلویزیونی، شهروندان را به رعایت هشدارهای انتظامی در خصوص سرقت آگاه كرد.

به گزارش یزدفردا، سرهنگ "علیرضا خالقی" رئیس پلیس آگاهی استان یزد با شركت در برنامه زنده تلویزیونی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و با توجه به اینكه حدود 10 درصد سرقتهای سالیانه مربوط به سرقت وجه نقد از داخل خودرو ست ازشهروندان خواست تا در این روزها دقت بیشتری داشته باشند.

سرهنگ خالقی افزود: سارقان شگردهای متفاوتی دارند كه یكی از آنها تعقیب از بانك است كه در این شیوه، سارقان سو‍‍ژه خود را از بانك ها و محل دریافت پول انتخاب و در محل مناسب و با استفاده از غفلت و سهل انگاری شهروندان وجه دریافتی از بانك را سرقت می كنند.

سرهنگ خالقی در هشدار به شهروندان ادامه داد: شهروندان از حمل پول نقد بیشتر از نیاز روزانه خودداری و از همراه داشتن طلا و جواهر و اشیای غیرضروری گران قیمت بپرهیزند و هنگام حمل پول نقد، طلاآلات، اسناد یا سایر اموال قیمتی احتیاط كنند.

وی تصریح كرد: شهروندان همچنین باید هنگام همراه داشتن اموال با ارزش تاحد امكان از وسایل نقلیه عمومی نظیر تاكسی و آژانس استفاده كنند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد در پایان خاطرنشان كرد: توجه به هشدارهای پلیس در حفاظت از اموال هزینه كمتری به دنبال دارد و پلیس تلاش دارد تا با بهره گیری از اطلاعات مردمی به موفقیتهای بیشتری دست یابد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا