آئین افتتاحیه دو پروژه عمرانی شهر بفروئیه پنجشنبه ۲۸ اسفندماه و در آستانه ورود به سال جدید، با حضور فرماندار میبد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بفروئیه و برخی دیگر از مسئولان میبد برگزار شد.

این دو پروژه شامل افتتاح بلوار امیرکبیر و افتتاح میدان محبت بفروئیه بود.

فلاح فرماندار میبد در این مراسم ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید نوروز از زحمات و تلاش های شهردار، بخشدار، شورای اسلامی شهر بفروئیه و دیگر مسئولین پیگیر تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به محدود بودن اعتبار این پروژه ها، خوشبختانه وحدت، همدلی و همراهی مسئولین و دستگاه ها باعث شد تا بتوانند بر این مشکلات مالی غلبه کنند.

اباذر غفوری شهردار بفروئیه نیز در سخنانی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، از همکاری سازمانها و مسئولین در به اتمام رساندن این پروژه ها تشکر و قدردانی کرد.

وی گزارشی از این پروژه ها ارائه داد و تصریح کرد: اجرای پروژه بلوار امیر کبیر به طول ۵۵۰ متر بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه دربرداشته است.

شهردار بفروئیه در مراسم افتتاحیه میدان محبت، نزدیکی این میدان با مرکز نگه داری معلولین ذهنی را علت نامگذاری این میدان به میدان محبت دانست.

اباذر غفوری اظهار کرد: مساخت میدان محبت ۱۸۰۰ متر مربع می باشد که برای اجرای آن یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شده است.




سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا