یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث "خبرهای پلیس استان یزد:- فرمانده انتظامی استان یزد درگفتگو با شبكه سیمای مركز یزد گفت :با توجه به افزایش بیش از 10 درصدی تردد در جاده های استان،هیچ تلفات جاده ای نداشتیم.

به گزارش یزدفردا، سردار "ایرج كاكاوند " در بازدید از محوهای مواصلاتی استان و در گفتگو با خبرنگار سیمای مركز یزد گفت :با رصدی كه همكاران ما در مجموعه پلیس راه داشتند، افزایش بیش از 10 درصدی تردد را در سطح استان شاهد بودیم .

كاكاوند ادامه داد: با اقدامات خاص آمد و شدی كه توسط عوامل پلیس راه و پلیس راهور در سطح استان صورت گرفت از ابتدای طرح نوروزی كه از 25 اسفند سال93 شروع شد و تا امروز ادامه دارد ما شاهد كمترین تلفات و به عبارتی هیچ تلفاتی در سطح محورهای استان نبوده ایم.

وی در ادامه دو تخلف عمده را كه بیشترین تصادفات را شكل می دهند، سرعت زیاد و دیگری عدم توجه به جلو دانست و به رانندگان توصیه كرد: از عجله و شتاب پرهیز كنند و توجه لازم را در حین رانندگی به جلو داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان یزددر پایان افزود : آنچه امروز ما مشاهده كردیم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و كاهش تخلفات جاده ای توسط مسافران بود كه جای بسی تقدیرو تشكر دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا