واحد اطلاعات و اخبار صداوسیمای یزد موفق شد در نخستین جشنواره رسانه نظم و امنیت که به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد برگزار شد ، رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

در این جشنواره کاظم دهقانی اشکذری خبرنگارواحداطلاعات واخبار صداوسیمای یزد با گزارش تلویزیونی (نبایدساده گرفت) دربخش مصاحبه، رتبه اول را از آن خود کرد. 

عوامل این گزارش:

خبرنگار: کاظم دهقانی  

 تصویربردار: سعید آخوندزادگان 

 تدوین:محمدمهدی بزرگ زاده

 ../../../../media/news_gal/file_88023.jpeg

به گفته سرهنگ "کاظم کفاش پناه" معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد در اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت استان یزد با اشاره به برگزاری این جشنواره در جهت تقویت نقش رسانه‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، از مشارکت 32 رسانه استان با ارسال 436 اثر به این جشنواره خبر داد.

 

وی در تبیین اهداف این جشنواره گفت: تقویت بسترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی تصریح کرد : افزايش ارتباط با اصحاب رسانه هاي فعال، حرفه‌اي، قابل اعتماد ، دقيق ، متعهد و با انگيزه از جمله برنامه‌هاي فرماندهي انتظامي استان يزد است ، که با دقت و سرعت برنامه ريزي مناسبي صورت گرفته و اجرا مي شود .
وی افزود : محورهاي اين همايش شامل ظرايف روان شناختي نشر و تحليل اخبار حوادث و رخ دادها، ابعاد جامعه شناختي تهيه، تدوين و انتشار اخبار اجتماعي، کنش وري رسانه ها در حيطه ترويج قانون گرايي و نظم پذيري، سازوکارهاي رسانه اي ارتقاء نظم و امنيت اجتماعي و سهم و نقش رسانه ها در ارتقاء تعامل پليس و مردم است.

 این مقام مسئول تصريح کرد : هم‌انديشي و تعامل دوسويه پليس با رسانه‌ها با استفاده از نقطه‌نظرات موثر آنان هيچگاه از نظر مسئولان ناجا دور نخواهد بود.سرهنگ «کاظم کفاش پناه» در اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت استان یزد از ارسال 463 اثر اصحاب رسانه به جشنواره رسانه ،نظم و امنیت استان خبر داد وگفت: در مجموع 10 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: هیات داوران از میان آثار ارسالی توسط خبرنگاران در سه بخش خبر ، گزارش و مصاحبه در مجموع 10 نفر را برگزید و به صاحبان آنها لوح و هدایایی تقدیم خواهد گردید.

 

سرهنگ «کاظم کفاش پناه»  در ادامه افزود:در این جشنواره که در سه بخش گزارش، مصاحبه و خبر برگزار شد افراد زیر برگزیده شدند .

 


در بخش خبر شش رسانه انتخاب شدند که به ترتیب :

 

مقام  اول "حسین جلالی" از سایت خبری یزدفردا با ارسال 571 اثر 

 

مقام دوم "ملک مسعود ملک" از دو هفته نامه ملک،

 

  مقامسوم "مسعود ارکان" از روزنامه پیمان یزد،

 

  مقامچهارم "مرضیه ماندگاری" از صبح یزد،

 

  مقام پنجم "محمدرضا حائری زاده" از روزنامه کیهان

 

مقام ششم  "بهناز عسکری" از روزنامه اطلاعات

 

به عنوان مقام اول تا ششم انتخاب شدند.

 

در بخش گزارش  :

 

مقام اول "سمیه گلابگیریان" از روزنامه همشهری 

 

مقام دوم "جواد آذرنگاز" از روزنامه بشارت نو 

 

مقامسوم "معصومه صبوحی" از  خبری یزد

 

به مقام اول تا سوم  انتخاب شدند .

 

در بخش مصاحبه،

 

مقام نخست  "کاظم دهقان اشکذری" از واحد مرکزی خبر

 

به عنوان نفر برتر این بخش انتخاب شد .

 

 در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور سرهنگ " عطاء الله احمدی" جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و سرهنگ "کاظم کفاش پناه" معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و جایزه از  نفرات برتر تجلیل  و از 22 شرکت کننده در این جشنواره نیز با اهداء لوح تقدیر و اهداء جایزه  تجلیل شد.

 

سرویس عکس یزدفردا :

 

سید محمد صادق کلانتری


 



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا