فرماندار تفت با اشاره به فرا رسيدن روز تفت، اين روز را فرصتي براي معرفي قابليت ها و توانمندي هاي عظيم اين شهرستان در عرصه هاي مختلف ارزيابي كرد.

 "محمود زارع رشكوييه" در گفتگوي اختصاصي با اشاره به اين كه تفت، گنجينه‌اي از استعدادهاي خدادادي و عظيم طبيعي است گفت: روز تفت، فرصتي مناسب و مطلوب براي توسعه عرصه هاي گردشگري اين شهرستان است چرا كه پتانسيلهاي خدادادي تفت، شايسته توجه و سرمايه گذاري ويژه است.

فرماندار تفت با بيان اين كه این شهرستان باید به قطب گردشگری در منطقه تبدیل شود ادامه داد: قابلیت و توانمندی های تفت در بحث گردشگری غیر قابل انکار است و اين شهرستان، حرف های زیادی در عرصه گردشگری طبیعی دارد.

وي تفت با اشاره به اين كه برخورداری تفت از اماکن تاریخی زیبا و دیدنی می تواند مکان خوب و مناسبی برای حضور گردشگران و مسافران باشد افزود: روز تفت بايد فرصتي براي معرفي توانمندي‌هاي شهرستان باشد و همه دستگاهها بايد با همه توان در اين رابطه گام بردارند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با بیان اینکه اقلیم مناسب شهرستان تفت و آب و هوای مطلوب در دل کویر، باعث شده است تا روستاهای ییلاقی تفت در ایام تعطیل تابستانی مورد استقبال چشمگیر هم استانی‌ها نیز قرار گیرد، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی لازم ضمن فراهم نمودن شرایط لازم برای مسافران، از فرصت حضور گسترده مسافران در شهرستان در مسیر رشد و تعالی تفت نهایت بهره را برد.

وی افزود: برنامه های مناسبی برای توسعه محور گردشگری در شهرستان داریم و بر اساس سند توسعه شهرستان در این رابطه گام های استواری برداشته خواهد شد .

يادآور مي شود امسال 11 فرودين ماه به عنوان روز تفت نامگذاري شده است. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا