یزدفردا :در پی انتشار مطالب توهین آمیز در یکی از نشریات دانشجوئی دانشگاه یزد جوابیه ای به مطلب فوق توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به یزدفردا ارسال شده که عینا منتشر و یزد فردا آمادگی دارد جوابیه منتشر کنندگان نشریه را نیز منتشر نماید .
جوابیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مطلب سراسر توهین نشریه طلوع
ن و القلم، قسم به قلم آنگاه که در ادای حق و انجام وظیفه که همان حمایت از حق و کوبنده باطل است می نگارد.
 اما بعد، با لطف و عنایت حضرت حق دانشگاهمان از حالت کسالت سیاسی و فرهنگی در حال خارج شدن است (و امیدواریم که در مسائل صنفی نیز این اهم واقع شود) که عوامل گوناگونی در آن دخیل است که به منظور  صرفه جویی در وقت از بیانش خوداری نموده تا انشاا...  در موقع خودش بررسی شود.
در این میان یکی از عوامل مهم شکستن این رکود بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد که در زمان حساسی قرار گرفته است.
 در این بازار داغ تهمت و افترا بر اصولگراترین دولت (به قول مقام معظم رهبری : از این دولت اصولگراتر پیدا نخواهید کرد.) ما مانده ایم که چگونه تهمت بی غیرتی،… بر عملکرد آنها وارد است. البته که نقد به معنا و مفهوم واقعیش باید انجام گیرد و البته که نحوه اجرا در همه دولتهای جهان دچار نقص و خسران است که بخاطر ضعف مدیران و مجریان، همچنین بخاطر نداشتن قوانین لازم اجتناب ناپذیر است. اما تخریب کردن به اسم نقد این مغالطه ای بی رحمانه است. در اینجا خواهشمندیم که قضاوت را به دانشجویان واگذاریم چون بسیج دانشجویی بر خلاف شما بر این باور و عقیده است که دانشجویان هم سیاسی مانده اند و هم اخلاقی و هیچ کس هم کنج عزلت اختیار نکرده بلکه بخاطر سر سپردگی و غیر واقع بینانه دیدن مسائل، نزاع بر سر قدرت و... در مسند قضاوت، سکوت اختیار کرده تا شاید آقایان بر سر عقل بیایند. در این باب اگر توفیق باشد در آینده بیشتر مسائل را باز خواهیم کرد.
 در این بازار داغ تهمت و افترا بر اصولگراترین دولت (به قول مقام معظم رهبری : از این دولت اصولگراتر پیدا نخواهید کرد.) ما مانده ایم که چگونه تهمت بی غیرتی،… بر عملکرد آنها وارد است
اما در مورد جناح های سیاسی حاکم:
بسیج دانشجویی در پی فرمایشات ولایت مطلقه ی فقیه اصول، اصولگرایی را مهم دانسته و هر کس از هر جناح و هر لباس را که بر مبنای اصول اسلامی باشد حمایت می کند که اگر کمی با اسلام آشنا باشیم کسانی که بر اصول اسلام حرکت می کنند خود اصلاح گر هستند نه اصلاح طلب؟
طلب کردن، یک چیزی است و انجام دادن چیز دیگری. چه خوب بود که آقایان بجای بازی با کلمات که مثلا ما اصلاح طلب اصولگرا یا اصولگرا اصلاح طلب هستیم می آمدند و اصولگرایی و اصلاح طلبی را معرفی می نمودند که آیا این دو، دو مقوله متفاوتند یا در اصل مشترکند و دیگر نیازی به خلق این همه اسم و بازی نبود که یا از روی نداشتن علم است و یا از روی غرض ورزی در پی صحبت های رهبر عزیزمان در مورد گروهی که رئیس جمهور آمریکا از آنها حمایت کرد !
آقایان چرا بازی در می آورید چرا جان و مفهوم صحبت این حکیم زمانه را با صحبت های شیطنت آمیزتان مخلوط می کنید. صحبت حضرت آقا این بود، ببینید چه کردید که از شما حمایت می کنند؟
اگر نمی دانید چند مورد را ما به شما یاد آور می شویم تا دانشجویان نیز به خاطر بیاورند:
 1- نفوذ عناصر مرتد ملی و مذهبی و گروهک نهضت آزادی در لایه های حکومت همان که امام (ره) حکم ارتداد آنها را صادر نمود و فرمود اینها در هیچکدام از قوای مقننه و مجریه و قضاییه نباید باشند.
 2- عدم برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی و اخلاقی و... که گاهاً خودتان هم کاسه آنها بودید و هستید.
 3- گرفتن پول های گزاف از آقای جزایری و جلوگیری از دادگاهی شدن عوامل آن
4- جاسوسی در بحث هسته ای و مسائل مربوط به آن و غیره
 اما تخریب کردن به اسم نقد این مغالطه ای بی رحمانه است. در اینجا خواهشمندیم که قضاوت را به دانشجویان واگذاریم چون بسیج دانشجویی بر خلاف شما بر این باور و عقیده است که دانشجویان هم سیاسی مانده اند و هم اخلاقی و هیچ کس هم کنج عزلت اختیار نکرده بلکه بخاطر سر سپردگی و غیر واقع بینانه دیدن مسائل، نزاع بر سر قدرت و... در مسند قضاوت، سکوت اختیار کرده تا شاید آقایان بر سر عقل بیایند.
 اینها تنها نمونه ای از کارنامه درخشان شما است. آیا کسی را دعوت به اسلام کردن طبق سنت پیامبر رحمت (ص) و امیرمؤمنان، گناه است! یا دست دادن با زنان نا محرم آقای... که محبوبتان است که حتی ما رد یا تایید رسمی در اخبار از آن نشنیدیم! و یا شیخ 300 میلیونی و نشریات زنجیره ای؟ کدام یک باید جوابگو باشیم چرا دنبال کسی دیگری غیر از خود برای جوابگویی هستید مشکلات که یک شب زائیده نمی شوند.
اینها چند نکته ای بود که در باب قضایای انتخابات و رفت و آمد های اخیر دانشگاه خدمت دانشجویان عزیز عرض نمودیم .
در مورد مطالب نشریه کذایی دانشگاهمان:
به غیرت فرزندان انقلاب خندیدن و حرکات برگرفته از منطق و استدلال و شور آگاهانه را حرکات کودکانه دانستن، عادت شما و اربابانتان است.باید عینک مسیح خان را به چشمانمان بزنیم تا تهمت کور بودن را به ما نچسبانند آری اگر قاطع برخورد می کردند لزومی نداشت 42 پله را بالا و پایین بریم.
42 پله که هیچ، از هفت خان رستم رد می شویم. ما شرم داریم همکلاسی افراد حزب باد باشیم و از خدا می ترسیم قلم در نشریاتی که ارزشهای انقلاب و نظام را نشانه رفته به کار بیندازیم. این عین جمله شما است:
از شهدا شرم نمی کنید که بخاطر منافع خودتان پای آنها را هم می کشید وسط؟
 آیا این سوال را نباید از شما کرد؟ آیا شما در نشریات خود با چاپ کاریکاتور به شهدا هتک حرمت نکرده اید؟ تا کی مغالطه و فرافکنی!
اما درباره برنامه ها، نشر اکاذیب است، و در همین جا شکایت خود را از مطالب کذب شما اعلام می داریم؟
 این عین جمله شما است:
از شهدا شرم نمی کنید که بخاطر منافع خودتان پای آنها را هم می کشید وسط؟
آیا این سوال را نباید از شما کرد؟ آیا شما در نشریات خود با چاپ کاریکاتور به شهدا هتک حرمت نکرده اید؟ تا کی مغالطه و فرافکنی!
و امیدواریم در دانشگاه کسی به شکایت ما رسیدگی کند.همان دانشگاهی که یکی از مسئولین فرهنگی آن به بسیج و بسیجیان تهمت، توهین و افترا می زند و کسی با آن برخورد نمی نماید، در چنین جوی باید هم منتظر توهین به روحانیت معظم، بسیج دانشجویی، اساتید ارزشی و مسئولین دلسوز توسط افراد سخیف و احزاب مطرود باشیم.
و آنگاه که از مسئولین دانشگاهی توضیح می خواهیم با کمال آرامش می گویند که دانشگاه در جریانات اخیر نظاره گر و زمانی برخورد می نماید که مطالب بیان شده با اصول و ارزشهای نظام مغایرت داشته باشد. اینجاست که باید پرسید اصول و ارزشهای دانشگاه آزاد اسلامی چیست؟
کاش شما نشریاتی که دایه دار نقد و صحبت و... هستید لااقل به حرف خود عمل کرده و پیش از چاپ از ما جواب می خواستید که این امر نشان دهنده چهره نفاق شماست، البته که همه ما در مقابل بیت المال مسئولیم! در مورد نشریه طلوع، به .... می گویند شاهدت کیست می گوید دمم! دم خروس را باور کنیم یا قسم جلاله تان را.
 در مورد مطلب علی بابا و چهل دزد بغداد، تحولات سال 83 دانشگاه که آن هم مصادف بود با انتخابات ریاست جمهوری. اگر آن مطلب بی احترامی بود، جلسه فوق العاده شبانه شورای فرهنگی تشکیل و  برخورد قانونی و قاطع نیز با آن انجام گرفت، که همان تعویض مدیر مسئول نشریه بود.
 آن موقع گذاشتند که انتخابات تمام گردد، که حالا دایه دار این مطلب هستند. در ضمن  مگر ما در بسیج دانشجویی  به نظام و مقدسات توهین کرده بودیم!!! و اگر مطلبی به ارزشها و اصول توهین کند باید با دلایل واهی از برخورد با آن اهمال صورت گیرد.آیا ما از مسئولین غیر از برخورد قانونی و قاطع در حمایت از اصول و ارزشها چیز دیگری خواستیم؟
 تحصن و بیانیه و اعتراض به خودی خود ارزشمند نیست، زمانی ارزش پیدا می کند که در راه آرمانها و ارزشهای پدران و برادرانی که خون خود را نثار آن کرده اند و شما آن رابه تمسخر کشیده اید به کار رود.
 از بی احترامی هایی که به ما نمودید متشکریم. مگر نشنیده اید که رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند هر کس به بسیج بی احترامی کند یا جاهل است یا خائن.
در پایان از خدا می خواهیم که همه ما را به صراط مستقیم هدایت نماید و اگر نه شما هستید و سرگذشت اربابان جیره خوار بی مقدارتان. اگر نمی دانید بدانید. ای رسانه های که خود اذعان به غربی بودن دارید، اگر فراموش کردید به یاد آرید، شما و اربابانتان که کمر به خیانت اسلام و نظام بسته اید. فرهنگ ما از پیر، مرشد، استاد، روحانی، دانشجو و کاسب و همه اقشار جامعه این است:
اِن کان دینَ مُحمد (ص) لَم یَستَقِم اِلا بِقَتلی فَیا سُیوفَ خُزَینی
اگر دین محمد (ص) جز با کشته شدن من پایدار نمی ماند، پس ای شمشیرها من را در بر بگیرید.
و این را از امام عاشورای خویش آموختیم.
والسلام علی عباد ا... الصالحین
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا