واکنش به راه اندازی "دفتر رییس جمهور سابق" توسط احمدی نژاد:دفتر رییس‌جمهور سابق برای دولت روحانی مشکل امنیتی ایجاد می کند

احمدی نژاد با این کار و راه اندازی این دفتر در پی این است که پایگاهی را برای خود در پاستور درست کرده که این پایگاه مشکل امنیتی برای دولت بعد ایجاد می کند و آرامش را از دولت بعد میگیرد به خصوص که در ان دفتر فردی با روحیات آقای احمدی نژاد باشد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس نیوز (سایت فراکسیون‌اکثریت مجلس) درخصوص راه‌اندازی دفتر رییس جمهوری سابق در پاستور توسط احمدی نژاد گفت: حاشیه‌های امروز در کشور و هزینه‌هایی که طی چهارسال گذشته در نتیجه این مسئله است که متاسفانه فردی در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت که لایق این جایگاه نبود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: راه‌اندازی دفتر ریاست جمهوری سابق در ادامه خواست های درونی آقای احمدی نژاد است که بسیار برای ایشان سخت بود که علی رغم برنامه های چند ساله ای که اجرا کرده بود، از اجرای و به مرحله عمل دراوردن مدل مدودوف-پوتین باز ماندند و نقشه های ایشان بر آب شد.
جعفرزاده ایمن آبادی هم چنین تصریح کرد: احمدی نژاد با این کار و راه اندازی این دفتر در پی این است که پایگاهی را برای خود در پاستور درست کرده که این پایگاه مشکل امنیتی برای دولت بعد ایجاد می کند و آرامش را از دولت بعد میگیرد به خصوص که در ان دفتر فردی با روحیات آقای احمدی نژاد باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در خاتمه تاکید کرد: این کارها خلاف قانون است و بدون شک دولت آقای روحانی و مجلس نیز با آن برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا