نشست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با بخشدار و سمن های بخش زارچ روز سه شنبه اول اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، این نشست با حضور صادقی مقدم بخشدار و محمدمهدی متوسل رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی ازنمایندگان سمن های فعال و غیرفعال بخش زارچ در محل بخشداری زارچ برگزار گردید.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: هدف مان  فعال کردن سمن هایی است که به هرنحوی فعالیت خود را متوقف کرده اند و ساز و کارهایی را در نظر داریم تا بتوانیم سازمان های مردم نهاد غیرفعال را ترغیب به فعالیت مجدد کنیم.

طوبی مازار زاده تاکید کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان بخش زارچ به ریاست بخشدار باید به صورت مستمر و حداقل سه ماه یکبار جلسات خود را برگزار و در جهت برطرف کردن مشکلات جوانان و فراهم نمودن بستر مناسب در راستای پیشبرد اهداف جوانان این بخش گام بردارد.

بخشدار زارچ هم در این نشست گفت: جوانان بخش زارچ از پتانسیل ها و توانمندی های خاصی برخوردارند که برخی از آنها در سطح کشور در زمینه های مختلف درخشیدند .

صادقی مقدم خاطرنشان کرد: ما درخصوص فعال کردن سمن های غیرفعال تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا انشاالله آنها بازوی توانمندی برای کارهای اجرایی بخش زارچ باشند.

در این نشست سرپرست گروه ساماندهی امور جوانان ، سرپرست گروه فرهنگی ، سرپرست گروه مشارکت های اجتماعی و مسئول امور شهرستان ها در ستاد ساماندهی امور جوانان نیز به صورت مجزا به تشریح برنامه های حوزه های خود پرداختند.

در پایان نیز اعضاء سمن های بخش زارچ به ارائه مسائل و مشکلات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا