منوچهر فلاح، مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در مراسم معارفه رئیس اداره گاز ناحیه خاتم گفت: در سال جاری عملیات اجرای گاز رسانی به 11 روستای شهرستان خاتم آغاز و پایان خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خاتم؛ در ابتدای این نشست فرماندار خاتم گفت: در آینده نزدیک با راه اندازی بخش صنایع شهرستان امید داریم که مصرف گاز در بخش صنایع و همچنین مصارف گلخانه ای از مصرف گاز در بخش خانگی پیشی گیرد.
محمد زاده رحمانی اظهار داشت: اداره گاز در این شهرستان یک اداره نوپایی بوده و تاکنون موفقیتهای خوبی را توانسته کسب کند.
وی یادآور شد: امید داریم که این تغییر و جابجایی نقطه عطفی در جهت توسعه این زیر ساخت در شهرستان و گاز رسانی به دیگر نقاط شهرستان باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان یزد همچنین در ادامه این نشست گفت: در سال 93 اقدامات بسیار خوبی در زمینه گاز رسانی به این شهرستان انجام شد از جمله گاز رسانی به فاز دوم مروست که پیمانکار آن مشخص و عملیات آن نیز آغاز و از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است.
منوچهر فلاح عنوان کرد: در سال 94 هم برنامه های خوبی را برای شهرستان داریم از جمله گاز رسانی به 11 روستای شهرستان خاتم که هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است که با انتخاب آن عملیات اجرایی نیز آغاز و اجراء می شود.
وی همچنین با اشاره به گازرسانی به بزرگترین روستای استان یزد گفت: طرح های مطالعاتی گازرسانی به دهستان چاهک انجام شده که با اتمام آن پیمانکار مشخص و عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد. 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بحث صنایع و گلخانه ها امید داریم که با مشارکت مسئولین شهرستان خاتم گازرسانی به شهرک جدید صنعتی نیز انجام شود.
فلاح اذعان داشت: شركت گاز تاكيد دارد گازرساني گلخانه هايي كه در مجاورت خط لوله گاز هستند زودتر صورت گيرد و با تقاضاي گلخانه داران گاز رسانی به آنها انجام خواهد شد.
منوچهر فلاح بیان کرد: شرکت گاز استان تاکنون تواسته است یک هزار و 900 گلخانه را گاز رسانی کند ولی هنوز 30 درصد از گلخانه های استان از نعمت گاز محروم هستند که باید گلخانه داران جهت گازرسانی به گلخانه هایشان تقاضا نمایند.
گفتنی است در این مراسم با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، فرماندار خاتم و جمعی دیگر از مسئولین سید علی محمد میر جلیلی تودیع و محمد رستگار به عنوان رئیس اداره گاز ناحیه خاتم معارفه شد.
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا