یزدفردا : با حکم ریاست دانشگاه پیام نور کشور  دکتر سعید عابسی به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور استان یزد منصوب شد. تا دکتر محمد رضا امینی رئیس دانشگاه پیام نور استان یزدبا این پست خداحافظی کند .

با انتصاب دکتر سعید عابسی توسط دولت تدبیر امید در دانشگاه پیام نور استان یزد شاید دوستانی را که معتقد بودند   چرا نسیم تدبیر و امید به پیام نور های استان یزد نرسیده ؟ راضی کرده باشد. و ریاست جدید دانشگاه پیام نور استان نیز از جمله کسانی نباشند که در جواب انتقادات زیر مجموعه انتقادات را حاکی از بی خبری و مسائل و انتقادات اعلام شده را  به زمان مدیریت سابق دانشگاه و دولت قبل بیندازند  و انتقادات را بی ربط  به مدیریت فعلی و دولت روحانی بدانند .

با انتصاب دکتر سعید عابسی حداقل پاسخ جوابیه روابط عمومی پیام نور استان که 23 آذر 93 به منتقدان  عملکرد این دانشگاه داده شود  "  ای کاش کسانی که در جو پیش آمده بعد از تغییر وزیر علوم، برای دانشگاه پیام نور استان رئیس جدید تجویز می کنند، نام مدیر و رئیس مدنظر خود را نیز اعلام می کردند، تا ببینیم و بفهمیمم که قرار است چه کسی جایگزین رئیس فعلی دانشگاه پیام نور استان بشود.

امید واریم با انتصاب رییس جدید پیام نور استان شاهد ارتقا  جایگاه آموزشی و پژوهشی و همچنین تحرک بخشیدن به فعالیتهای مراکز و واحد ها  و همچنین نهادینه شدن انتقاد پذیری مدیران و همچنین مسولیت پذیری  انان باشیم.

به گزارش یزدفردا " دکتر محمد علی سرلک در این حکم با اشاره به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده دکتر عابسی، اظهار امیدواری کرده است با درایت، تدبیر، تلاش ، همراهی و همکاری همکاران و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان یزد، شاهد ارتقا  جایگاه آموزشی و پژوهشی و همچنین تحرک بخشیدن به فعالیتهای مراکز و واحد ها باشیم.

دکتر سیعد عابسی متولد 1337 هجری شمسی، دارای مدرک دکترای مدیریت، مولف دو کتاب و تعداد زیادی مقالات علمی-پژوهشی، ISC  و ISI  است.

در مراسمی که به منظور تودیع و معارفه ریئس دانشگاه پیام نور استان یزد در ستاد استان تشکیل شد معاون فن اوری و پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور ارتقا جایگاه علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان یزد در کشور را خواستار شد و گفت دانشگاه پیام نور استان یزد دو پژوهشکده دارد که امیدواریم این پژوهشکده ها با پیگیرهای بیشتر بیش از پیش فعال باشند.

دکتر علی پور با اشاره به استعدادهای علمی و آموزشی استان یزد گفت با توجه به این استعدادها دانشگاه پیام نور استان یزد می‌تواند در زمینه راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان  فعال تر شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد هم در این مراسم به وجود ۲۰ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان یزد اشاره و تاکید کرد با این تعداد  دانشجو، دانشگاه پیام نور استان یزد می‌تواند نقش بسیار موثری در استان داشته باشد .

محمد علی طالبی  نیروی انسانی خلاق، مبتکر و ماهر را لازمه توسعه هر استانی دانست و گفت با توجه به جذابیت های دانشگاه پیام نور ، این دانشگاه می‌تواند انتظارات جامعه را تحقق بخشد و این مهم جز همدلی و همزبانی محقق نمی شود.

در این مراسم ریئس سابق دانشگاه پیام نور استان یزد هم در گزارشی فعالیت ها و عملکرد این دانشگاه طی دو سال و نیم گذشته را ارائه کرد.

در پایان مراسم با اهدا هدایایی از خدمات و تلاش های دکتر محمد رضا امینی ریئس سابق دانشگاه پیام نور استان یزد قدردانی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا