فرماندار شهرستان مهریز در دیدار با معلمان دوره متوسطه دور اول شهرستان مهریز گفت : شکوفایی آینده یک جامعه وابسته به سطح آموزش و کیفیت سیستم آموزشی آن جامعه می باشد و معلمان پویا آینده کشور را تضمین می کنند .

فرماندار شهرستان مهریز در دیدار با معلمان دوره متوسطه دور اول شهرستان مهریز گفت : شکوفایی آینده یک جامعه وابسته به سطح آموزش و کیفیت سیستم آموزشی آن جامعه می باشد و معلمان پویا آینده کشور را تضمین می کنند .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريزسید محمد رستگاری در جمع معلمان دوره متوسطه دور اول شهرستان مهریز  سخن می گفت اضافه کرد : من به اینکه از یک خانواده فرهنگی هستم افتخار می کنم و از این رو سعی دارم همیشه خدمتگزار صادقی برای این قشر زحمتکش باشم .

در این جلسه معلمان به بیان مشکلات مختلف خود در حوزه آموزش و معیشتی پرداختند و عالی ترین مقام اجرایی دولت تدبیر و امید در شهرستان به سوالات و نکات مطرح شده از طرف  معلمان پاسخ  گفت .

فرماندارمهريز با اشاره به حساسیت و جایگاه ارزشمند آموزش، معلمی را شغل الهی و مقدس دانست و افزود: معلمان باید بدانند که شغلی ارزشمند دارند و این عزت و احترام جامعه مرهون تلاش ‌های خالصانه آنان است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا