معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بر ضرورت گسترش فرهنگ حجاب و عفاف با برنامه های فرهنگی و آموزشی تاکید کرد و گفت: اجرای طرح قاصدان نجابت گام بلندی در فرهنگ سازی مسئله حجاب و عفاف است

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، طوبی مازارزاده صبح امروز سوم اردیبهشت ماه با حضور در محل کانون آفتاب ولایت یزد ضمن دیدار با اعضاء این کانون ، برنامه و طرح های پیش بینی شده برای سالجاری را بررسی کرد.

وی در این نشست به اهمیت موضوع گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اشاره و تاکید کرد: امروزه برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین دختران و پسران جوان باید از تمامی ابزار ممکن استفاده کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: دشمنان برای مبارزه با نسل جوان ایران اسلامی راه را در ترویج فرهنگ بدحجابی و برهنگی درپیش گرفتند و این مسئله ای است که باید به آن توجه ویژه داشت.

مازارزاده خاطرنشان کرد: می توان با ارائه الگوهای متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی برای جوانان، اطلاع رسانی و تعیین حد و حدود برای جوانان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: طرح قاصدان نجابت که از سوی کانون آفتاب ولایت یزد با موضوع عفاف و حجاب در سطح مدارس اجرایی شده است کار ارزشمندی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب خواهد بود که امیدواریم این طرح به طور مستمر ادامه داشته باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اضافه کرد : پرداختن به موضوع عفاف و حجاب نیازمند حضور و فعالیت مستمر تشكل ها و سازمان های مردم نهاد در كنار دستگاه های اجرایی، به منظور تولید محتوا و اجرای برنامه های كاربردی است که در همین راستا حمایت و پشتیبانی از تشكل های مردم نهاد را در دستور کار خود قرار داردیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا