یزدفردا: بر اثر ريزش يک کانال پنج متري در مجتمع مسکوني ماهان شهر يزد، کارگر 25 ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ "يوسف سپهوند" فرمانده انتظامي شهرستان يزد درباره اين خبر گفت: در ساعت 16 و 40 دقيقه بود که خبر ريزش يک کانال در مجتمع مسکوني ماهان بر روي کارگر 25 ساله از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام شد و بلافاصله عوامل کلانتري 14 ابوذر در محل حادثه حاضر شدند.

وي ادامه داد: با حضور ماموران کلانتري ، آتش نشاني و عوامل امدادي در محل حادثه، فقط يک کانال پر شده از خاک در روبروي آنها قرار داشت که بنا به اظهار شاهدان حادثه و همچنين يکي ديگر از کارگران، عمق اين کانال پنج متر بود.

سپهوند افزود: با استفاده از يک دستگاه بيل ميکانيکي عمليات خاکبرداري آغاز شد و پس از حفر هر چند متر از کانال، "سگ انسان ياب" اقدام به جستجو در محل مي کرد.

وي ادامه داد: با توجه به حجم بالاي کار و ريزش لحظه اي خاک به داخل گود، عمليات گودبرداري با کندي پيش مي رفت تا اينکه در ساعت حدود 22 شب "سگ جستجو گر " توانست حفره اي را که جسد متوفي در حاليکه نشسته بود و دستانش را بالا گرفته بود پيدا کند.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: با کمک عوامل امدادي جسد متوفي به نام " شريف .ح" 25 ساله از زير آوار بيرون آورده شد و با هماهنگي مقام قضائي جسد به سردخانه منتقل شد.

وي گفت: بنا به اعلام کارگر ديگري که در اين محل مشغول به کار بوده است، آنها کانالي را حدود پنج متر حفر کرده بودند و کارشان رو به پايان بوده که متوفي براي آنکه بيل خود را بردارد به داخل کانال مي رود که ناگهان کانال بر روي او خراب مي شود.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد تصريح کرد: با دستور مقام قضائي تحقيقات بيشتر در خصوص اين حادثه از شرکت مربوطه و پيمانکار ادامه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا