سعیدفتحی سرپرست یزدفرداطبس/استاندار خراسان جنوبی طی پیامی روز پنجشنبه به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس درس عبرتی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در پیام وجه الله خدمتگزار آمده: پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است که به اراده الهی، گرد و غبار بیابان و دانه های ریز شن، دسیسه های بزرگ آمریکا را فرو شکست و طبل رسوایی آمریکا در جهان کوبیده شد و شکست فیلداران ابرهه را در ذهن همگان تداعی کرد.

در ادامه این پیام آمده: در حمله نظامی آمریکا و شکست در صحرای طبس، خداوند متعال با توفان شن، پرده دیگری از چهره زشت حاکمان واشنگتن را برداشت و تجاوز آشکار و مغایر با قوانین و موازین بین المللی آنان را به نمایش گذاشت و چهره واقعی دشمنان انقلاب را بیش از هر زمانی نمایان تر و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه بین المللی را به اثبات رساند.

این پیام می افزاید: واقعه طبس نه تنها یک واقعه ساده، زودگذر و فراموش شدنی نبود؛ بلکه تمثیل و تذکری است بر اثبات قدرت فائقه الهی و وهم و ساده اندیشی دشمنان خدا و عبرتی برای دشمنان نظام که بدانند وقتی نظامی الهی و اسلامی باشد تمام امدادهای غیبی برای اثبات حقانیت آن و دفاع از آن بکارخواهند آمد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید اسلام محمد منتظر قائم، شهید سرافراز این واقعه و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای اسلام و ایران اسلامی، از درگاه حضرت احدیت سربلندی همه مسلمین جهان و نابودی دشمنان اسلام را مسئلت داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا