یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس استان یزد:  فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به برنامه ریزی ها و طرح های مطلوب پلیس در سطح استان، از كاهش 60 درصدی سرقت در فروردین ماه خبر داد.

به گزارش یزدفرا، سردار ایرج "كاكاوند" در جمع كاركنان پلیس این استان ضمن اشاره به اقدامات و برنامه ریزی های همه جانبه پلیس یزد در خصوص پیشگیری از جرایم و كشف جرایم گفت: نتیجه این اقدامات و برنامه ریزی ها كاهش محسوس جرایم در سطح استان است.

وی اقدامات پلیس را در حوزه پیشگیری از جرایم سنگ بنای طرح های انتظامی در سال جاری بیان كرد و ادامه داد: قطعا نیروهای پلیس به عنوان عاملین ایجاد امنیت در جامعه با حضور خود توانسته اند جرایمی را كه باعث نگرانی شهروندان شده بود كاهش دهند.

سردار كاكاوند افزود: با توجه به اینكه سرقت منازل در ایام نوروز به واسطه خالی بودن شهرها و مسافرت و ... افزایش دارد، خوشبختانه با تلاش ماموران پلیس استان یزد از ابتدای نوروز تا كنون شاهد كاهش 60 درصدی سرقت منزل هستیم.

كاكاوند ضمن اشاره به نامگذاری سال 94 تو سط مقام معظم رهبری به عنوان سال" دولت، ملت، همدلی و همزبانی" خاطر نشان كرد: امیدواریم در درون سازمان پلیس با همدلی و همزبانی بتوانیم در تحقق شعار سال نقش مؤثر و مفیدی را داشته باشیم.

در پایان این جلسه فرمانده انتظامی استان یزد به سوالات و مشكلات كاركنان پلیس این استان پاسخگویی كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا