یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس استان یزد:  در حادثه رانندگی روز گذشته شهر یزد راننده خودرو سواری پراید پس از انحراف و برخورد با جدول خیابان و همچنین برخورد با دو وسیله نقلیه دیگر سكته كرد و جان خود را از دست داد.

به گزارش یزدفرا، سرهنگ " منصور جمشیدی" رئیس پلیس راهور استان یزد درباره جزئیات این خبر گفت: در ساعت 7 و 50 دقیقه صبح خبر تصادف دو دستگاه وسیله نقلیه سواری و یك دستگاه موتورسیكلت در زیرگذر میدان امام حسین شهر یزد اعلام شد.

وی ادامه داد: با حضور عوامل پلیس راهور و یگان های امدادی در محل حادثه مشخص شد كه راننده سواری پراید به علت انحراف به چپ با جدول وسط بلوار برخورد كرده و سپس منحرف می شود و در لاین مخالف با یك دستگاه موتورسیكلت و سواری پیكان برخورد میكند.

جمشیدی در خصوص تلفات این حادثه رانندگی گفت: با بررسی های به عمل آمده در این حادثه راننده سواری پراید پس از انحراف به چپ و برخورد با جدول بلوار سكته كرده و جان خود را از دست می دهد؛ این حادثه دو مجروح دیگر هم نیز داشت.

رئیس پلیس راهور استان یزد علت این حادثه را عدم توانایی راننده پراید در كنترل وسیله نقلیه اعلام كرد و افزود: نكته قابل توجه در این حادثه  به همراه داشتن كلاه ایمنی توسط راكب موتورسیكلت است كه در غیر این صورت با توجه به شدت تصادف، احتمال به خطر افتادن جان وی نیز می رفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا