یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد از كشف هشت هزا رو 100 قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش یزدفرا، سردار "ایرج كاكاوند" درباره این خبر گفت: ماموران پلیس استان یزد از فعالیت فردی به هویت "س.م" در خصوص پخش لوازم آرایشی بهداشتی فاقد اسناد مثبته گمركی و بدون مجوز بین شهروندان مطلع شدند و به همین منظور بررسی موضوع به عوامل اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهی سپرده شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس ضمن زیر نظر گرفتن فعالیت های این فرد توانستند فروشگاه وی را در یكی از میادین اصلی شهر شناسایی كرده و " س.م" را هنگام فروش قرص های غیر مجاز دستگیر كنند.

 

كاكاوند ادامه داد: با انجام هماهنگی با مقامات قضائی از فروشگاه مورد نظر بازرسی به عمل آمد كه در نتیجه 8100 قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی ، ادكلن و همچنین قرص های غیر مجاز كشف شد.

رئیس پلیس استان یزد ارزش برآورد شده این كالاهای كشف شده را 2 میلیارد و 400 میلیون ریال بیان كرد و یادآور شد: متهم با تشكیل پرونده كالای قاچاق به اددسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تاكید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق كالا و مخلان نظام اقتصادی كشور خاطر نشان كرد: هموطنان در صورت مشاهده مراتب مشابه می توانند گزارش خود را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا