جلسه هم اندیشی 37 مرکز پیش دبستانی یزد در خصوص کانونهای غنچه های هلال با حضور معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش پرورش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر استان یزد در ابتدای این جلسه رادمنش معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش پرورش در خصوص نهادینه سازی آموزه ها از زمان کودکی و اهمیت آموزش غیر مستقیم اصول و ارزشهای انسانی نکاتی را عنوان کرد و بر فعالیت مشترک دو دستگاه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد آمادگی این جمعیت جهت تهیه بسته آموزشی و تقویم اجرایی و حمایت  از اجرای برنامه هایی که در راستای فعالیتهای امدادی و عام المنفعه می باشد اعلام کرد.

صدیقی هم چنین به فعالیتهای مختلف حوزه جوانان هلال احمر اشاره کردو گفت: تولید و انتشار مجله ماه مهربان به صورت ماهیانه، انواع بازی های آموزشی در راستای اصول و اهداف هلال احمر، تولید و انتشار آلبوم های موسیقی کودکانه مرتبط، جشنواره نقاشی ، جشنواره قصه گویی و بسیاری دیگراز برنامه ها در راستای آموزش غنچه های هلال صورت می گیرد.

شایان ذکر است این جلسه در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان جوانان جمعیت هلال احمربا هدف فراهم آوردن زمینه های لازم برای نقش آفرینی مراکز پیش دبستانی به عنوان کانون کسب تجربیات تربیتی محلی ، آشنایی و توانمندی نوآوران و نیروی انسانی حوزه پیش دبستانی، با اصول و اهداف جمعیت هلال احمردر مواجهه با نیازهای فوری و عمومی جامعه از قبیل امدادرسانی و حرکت های خیر خواهانه و خدمات بشر دوستی و همچنین بستر سازی مناسب ترویج و نهادینه سازی فرهنگ نوع دوستی صورت می گیرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا