یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس فتای کشور:رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری دو سارق جوان که با سوء استفاده از اطلاعات بانکی مشتری کافی نت خود اقدام به خرید اینترنتی از حساب وی کردند خبر داد .

 

به گزارش یزدفردا:سرهنگ دوم کاراگاه "سید محمد حسینی پور" با بیان این خبر گفت : در پی مراجعه دانشجوی جوانی مبنی بر خرید اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی اش به مبلغ 7 میلیون ریال بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی های فنی و تخصصی مشخص شد مبلغ مورد نظر به صورت اینترنتی به حساب فردی که صاحب مغازه موبایل فروشی می باشد واریز شده و وی جهت ارائه توضیحات بیشتر به این پلیس احضار شد.

"حسینی پور" ادامه داد: فرد مذکور در توضیحات خود اذعان کرد که 2 نفر پسر جوانب رای خرید موبایل به مغازه من مراجعهو  پس از خرید گوشی همراه وجه آن را به صورت اینترنتی به حساب من واریز کردند.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: با استفاده از سرنخ های به دست آمده متهمان که صاحبان یک کافی نت و شریک یکدیگر بودند شناسایی  و دستگیر شدند و اظهار داشتند که در هنگام انجام عملیات بانکی توسط شاکی اطلاعات بانکی وی را مشاهده و در فرصت مناسب اقدام به خرید گوشی تلفن همراه کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا