سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / رضوی اردکانی در جلسه هم اندیشی صندوقهای حمایت از توسعه بخش کشاورزی طبس فردوس بشرویه سرایان از اختصاص 4 میلیارد ریال به صندوقهای چهارگانه و 3 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد

 جلسه هم اندیشی صندوقهای حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان های طبس ، فردوس بشرویه و سرایان با حضور رضوی اردکانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ، ولی پور مدیر کل سازمان کشاورزی استان، فرمانداران شهرهای طبس، فردوس ، بشرویه و سرایان و مدیران عامل صندوقهای توسعه کشاورزی در طبس برگزار شد.

دراین جلسه ولی پور در سخنانی ضمت تاکید بر لزوم رسیدگی به مطالبات کشاورزان گفت : ما وظیفه داریم امید را در دل مردم زنده نگه داریم و پتانسیلهای بخش کشاورزی را به مردم نشان دهیم.

مدیرکل کشاورزی استان خراسان جنوبی افزود: باری روی دوش ماست که باید دست به زانو گذاشت و یا علی گفت و بلند شد

وی تصریح کرد: در استان خراسان جنوبی 14 صندوق توسعه کشاورزی فعال است که در تنها یک صندوق آن 1490 فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

 وی اظهار داشت : اگر صندوقهای حمایت کشاورزی نبود دراین اوضاع خشکسالی بجد به مشکل اساسی برمیخوردیم، و همگان معترفندو به اهمیت صندوقهای حمایت از بخش توسعه کشاورزی واقف.

 وی از فرمانداران خواست از محل اعتبارات استانی امسال بخش کشاورزی را حمایت ویژه تری نمایند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا