ششمین جلسه کار گروه تخصصی پرورشی،فرهنگی و تربیت بدنی وسلامت شورای آموزش و پرورش درسال94 در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، این نشست با هدف ارائه راهکار جهت چگونگی پر بارتر کردن و جذاب تر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ، نمایندگان برخی از دستگاههای فرهنگی تربیتی ، پرورشی وتربیت بدنی استان برگزار شد.

 در این نشست دبیر جلسه با اشاره به نزدیکی فصل تابستان و شروع اوقات فراغت واهمیّت این موضوع ونیز پر بارتر کردن اوقات فراغت دانش آموزان خواستار همکاری مسؤلین حاضر در جلسه جهت ارائه راهکارهای اجرایی در این خصوص شد.

"تاج الملوک اعتماد العلماء" از صاحبنظران حاضردر جلسه خواست ضمن توجه به اهمیّت موضوع، برنامه های خود را در چارچوب ارائه طرح علی الخصوص طرحهای قابل اجرا ارائه نمایند

" شاه نظری" رییس بنیاد نخبگان استان یزد ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری چنین نشستهایی، همفکری و همکاری با آموزش و پرورش را از مهمترین و ضروری ترین راهها در جهت هرچه غنی تر ساختن این اوقات دانست.

در ادامه جلسه، حاضرین ضمن اعلام آمادگی جهت اجرای طرح ها ، نظرات ، پیشنهادات و راهکارهای خود را در زمینه هرچه پر بارتر شدن این اوقات و همچنین راههای مشارکت هرچه بیشتر سازمانها و دستگاههای اجرایی استان در این راستا ارائه نمودند .

انتقال امکانات به مناطق محروم،برگزاری کلاسهای تخصصی فرهنگی و هنری،مهارتهای زندگی، بازدید های علمی بیشتر، انجام کار بیشتر در زمینه تربیت بدنی و ورزش جهت دانش آموزان ازجمله راهکارهای ارائه شده در این جلسه بود.

در پایان " علی سرداری" معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن جمع بندی مطالب عنوان شده ،اجرایی نمودن راهکارهای ارائه شده در جلسه را نقطه عطفی در اوقات فراغت دانش آموزان دانست ودر جهت تعامل وهمکاری وامضای تفاهم نامه در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

 

  



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا