یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: ماموران کلانتری 14 ابوذر شهرستان یزد هنگام گشت زنی در محدوده روستای "ملاباشی"، دو سارق کابل و ترانس برق چاه های کشاورزی این منطقه را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش یزدفردا" فرمانده انتظامی شهرستان یزد خاطر نشان کرد: ماموران گشت کلانتری 14 ابوذر، شب گذشته هنگام گشت زنی در محدوده چاه های کشاورزی روستای "ملاباشی" به دو جوان که در اطراف یک ترانس برق در حال پرسه زنی بودند مشکوک شدند.

سرهنگ " یوسف سپهوند" ادامه داد: با توجه به ضد و نقیض گویی های دو جوان، ماموران پلیس آنها را برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند و پس از بازجویی و انجام تحقیقات متوجه شدند این دو متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت نیز می باشند.

وی ضمن اشاره به هماهنگی با مقامات قضائی ادامه داد: ماموران پلیس به بازرسی از مخفیگاه این دو متهم پرداخته که در این بازرسی تعدادی از وسایل مربوط به ترانس های برق از مخفیگاه متهمان کشف شد.

یوسف سپهوند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به نام های "ح.ش" و "ش.ک" اهل زاهدان در ابتدا منکر هر گونه سرقت شدند ولیکن در ادامه با قرار گرفتن در مقابل دلایل و شواهد موثق و معتبر پلیسی به هشت فقره سرقت کابل و ترانس های برق چاه های کشاورزی اعتراف کردند.

سرهنگ سپهوند یادآور شد: از ابتدای سالجاری تا کنون پلیس یزد با طرح های پیشگیری از سرقت توانسته روند مطلوبی را در کنترل سرقت ها و دستگیری سارقان داشته باشد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا