یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور استاندار یزد در استانداری برگزار شد از کشف 6 تن انواع مواد مخدردر دو ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدفردا: نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور مهندس "میرمحمدی" استاندار یزد، سردار "ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی استان یزد، دکتر "طالبی" معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مسئولان سازمان ها و دستگاه های دخیل در امر مبارزه با مواد مخدر در استاندری یزد برگزار شد.

در این نشست سردار ایرج کاکاوند ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با عرضه مواد مخدر گفت: جلسات هماهنگی با حضور دستگاه های دخیل در امر مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد و با تعامل صورت گرفته و همراهی و همکاری خوب دستگاه ها نتایج مطلوبی را به دست آوریدم.

وی در ادامه ضمن اشاره به کشفیات 6 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس استان یزد شاهد افزایش 129 درصدی کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

کاکاوند در خصوص آمار دستگیری معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: دربحث دستگیری عوامل توزیع کننده مواد مخدر افزایش 62 درصدی را شاهد هستیم و در خصوص دستگیری معتادان تابلو و ولگرد 250 نفر از معتادان تابلو و پرخطر دستگیر و به کمپ ترک اعتیاد اجباری منتقل شدند.

سردار کاکاوند در پایان تصریح کرد: پلیس استان یزد بحث دستگیری معتادان تابلو و ولگرد و پاکسازی مناطق آلوده و محلات جرم خیز را همچنان در دستور کار خود دارد و امیدواریم به امید خداوند متعال وضعیت بهتر و مطلوب تری را به دست آوریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا