صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان با حضور نماينده ولي فقيه در استان و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، صبح يكشنبه 3 خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيجيان استان يزد با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، فرماندار يزد ،مشاور استاندار در امور ايثارگران، اعضاي شوراي تأمين استان يزد، فرمانده سپاه استان و برخي از مديران كل دستگاههاي اجرايي استان در محل تيپ 18 الغدير سپاه استان برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداي 8 سال دفاع مقدس اداي احترام كردند.
در ادامه اين مراسم امام جمعه يزد ضمن اشاره به فرمايش معمار كبير انقلاب اسلامي كه فرمودند:"خرمشهر را خدا آزاد كرد " اظهار داشت : خداي متعال به ملت ايران لطف كرد و ايستادگي و پايداري رزمندگان اسلام به همراه هدايتهاي الهي حضرت امام خميني (ره)، ما را در دفاع مقدس به پيروزي رساند.
آيت ا... ناصري ادامه داد : دانش و هوشياري نظامي و عشق به آرمانهاي الهي و اسلامي باعث پيروزي ملت ما در 8 سال دفاع مقدس گرديد و امروز انقلاب اسلامي تحت رهبري مقام معظم رهبري در منطقه و جهان اسلام الگويي براي كشورهاي اسلامي در مبارزه با استكبار و استعمار مي باشد.
گفتني است در پايان اين مراسم از خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس با اهداي لوح تقدير تجليل گرديد و به چند نفر از پرسنل سپاه استان درجه سردوشي اهدا شد.




سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا