یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر استان یزد از شناسایی و دستگیری سر دسته یک باند پنج نفره زورگیری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ "حسین ثقفی" با اعلام این خبر ادامه داد: چندی پیش بود که خبر زورگیری پنج فرد ناشناس در شهر اشکذر به پلیس اعلام شد و با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری اعضای این باند، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات ماموران پلیس آگاهی اشکذر مشخص شد اعضای این باند زورگیری، پس از شرب خمر، با حالت روانی غیر متعادل و همچنین با استفاده از سلاح سرد و ایجاد جو رعب و وحشت اقدام به زورگیری از شهروندان می کنند.

سرهنگ ثقفی افزود: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند تا اینکه متوجه شدند سه تن از اعضای این باند توسط کلانتری 16 یزد دستگیر شده اند.

حسین ثقفی گفت: ماموران آگاهی اشکذر ضمن هماهنگی با مقامات قضائی در بازجویی که از اعضای این باند به عمل آوردند موفق شدند محل اختفای سردسته این باند را در اشکذر شناسایی کرده و طی یک عملیات غافلگیرانه سردسته این باند ، به هویت "س.م" 19 ساله را به همراه دیگر همدستش که قصد فرار به جنوب کشور را داشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازجویی های اداره پلیس، به چهار فقره زورگیری در سطح شهر اشکذر اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

گفتنی است، اهالی محل هایی كه این افراد در آن اقدام به زورگیری می كردند مراتب تقدیر و تشكر خود را از عملكرد سردار" ایرج كاكاوند" فرمانده انتظامی استان یزد و پرسنل زیرمجموعه با پارچه نوشته هایی اعلام كردند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا