عملیات اجرایی گازرسانی به 11 روستای شهرستان خاتم در استان یزد با برآورد اعتباری معادل 12 میلیارد ریال در روز پنج شنبه مورخ 01/05/94 آغاز گردید.

در ادامه گازرساني به روستاهای استان و طی مراسمی که با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، فرماندار شهرستان خاتم و تني چند از مسئولين و اهالی این روستاها برگزار شد، کلنگ آغاز عمليات اجرايي گازرسانی به  11 روستای شهرستان خاتم با احداث 29 کیلومتر شبکه توزیع و قابلیت نصب 350 عدد انشعاب خانگی و تجاری در محل روستای فتح آباد به زمين زده شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در این مراسم، طی سخنانی گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال « دولت و ملت ، همدلی و همزبانی » نامگذاری شده است، شرکت گاز استان یزد حرکت پرشتاب خود را در راستای گازرسانی به نقاط مختلف استان آغاز و گازرسانی به مناطق محروم و کم توسعه را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

منوچهر فلاح در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان گفت: تاکنون در استان یزد 18 شهر و 173 روستا به شبکه گاز طبیعی متصل گردیده و پروژه گازرسانی به شهر بافق در حال اجرا و پروژه گازرسانی به شهر بهاباد پس از اجرای خط انتقال آن توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران آغاز و همچنین برنامه گازرسانی به 180 روستای دیگر در دست اقدام می باشد.

منوچهر فلاح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب مقام چهارم استان یزد در تأمین گاز در بخش صنعت و مقام دوم مصرف گاز در بخش کشاورزی در کشور، از گاز به عنوان پیشران در محور توسعه یاد نمود و اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولین و مردم، شاهد بهره برداری از پروژه گاز رسانی به 11 روستای هرات و توسعه و آبادانی هرچه بیشتر این منطقه به ویژه در بخش کشاورزی و صنعت باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا