تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد پس از کسب مقام سوم در مسابقات جهانی چین 2015 با حضور در جوار معراج شهدای گمنام دانشگاه با آرمانهای مقدس شهیدان نیز تجدید میثاق نمود .

در ابتدای مراسم دکتر محمدرضا احمدزاده مدیر کل روابط عمومی دانشگاه ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به این عزیزان و و تبریک افتخار کسب شده به سفر و اهمیت مقام دست یافته و حضور ریاست دانشگاه در فرودگاه  بین المللی حضرت امام (ره) اشاره کرد.

 در ادامه مهندس جناب زاده سرپرست تیم ضمن تشکر و قدردانی از همکاران و اساتید دانشگاه گزارشی از برگزاری این دوره از مسابقات ارائه نمود و اظهار داشت : این دوره از مسابقات با سطح کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و تیم های ایرانی خوش درخشیدند و تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد که با حمایت قاطع ریاست دانشگاه دکتر اسلامی و حمایت مالی مدیریت بانک ملی شعب استان یزد به این دوره از مسابقات اعزام شده بود نیز توانست در بخش لیگ اصلی در رشته امداد گر واقعی بعد از تیم های دانشگاه آزاد قزوین و به فاصله امتیازی بسیار ناچیز از تیم تایلند در میان کشورهایی چون آلمان ، آمریکا ، اتریش ، چین ، مکزیک  و ... به مقام سوم دست یابد .

وی در ادامه از تصمیم تیم رباتیک برای عدم شرکت در زیر شاخه های لیگ و ادامه این پیکار علمی در لیگ اصلی گزارشی ارائه نمود .

دکتر محمدرضا اسلامی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز دستیابی به مقام سومی این دوره از مسابقات را تبریک گفت و اظهار داشت : حضور تیم رباتیک در این دوره از مسابقات با ویژگی های خاصی بود اول اینکه تیم در لیگ اصلی به رقابت می پرداخت و دوم اینکه برای اولین بار بخش اعظمی از هزینه های اعزام تیم را مدیریت امور شعب بانک ملی استان یزد متقبل شدند که جا دارد از این جا از این عزیزان تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم .

وی حضور خود در فرودگاه بین المللی حضرت امام (ره) را ابلاغ پیام تقدیر و تشکر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یزد و همچنین دستمریزاد کوچکی تعریف نمود و بیان داشت : جا دارد امروز در کنار مقبره شهدای گمنام دانشگاه از تمامی کسانی که در گذشته سهم بسزایی در موفقیت این تیم داشته اند یادی کنم و زحمات آن عزیزان را ارج نهاده مخصوصا دکتر علی سلطانی ریاست فقید این دانشگاه و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد. .

وی ازآرزوی خود و همکاران و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای تکرار چنین موفقیت ها و دستاوردهایی مطالبی گفت و اظهار داشت : امیدواریم تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد و دیگر تیم ها و انجمن ها بتوانند با به روز آوری و تلاش بیشتر موفقیت هایی دیگر را نیز برای این دانشگاه عظیم به ارمغان بیاورند .

 

 

 

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا