جلسه ستاد بزرگداشت هفته تعاون با حضور زارع رئيس اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز،مراديان نماينده فرماندار و جمعي از مسئولين و مديران شركتهاي تعاوني در روز سه شنبه مورخ 10/6/94 در محل اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز برگزار شد

به گزارش دهقاني زاده خبرنگار يزدفردا از مهريز

جلسه ستاد بزرگداشت هفته تعاون با حضور زارع رئيس اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز،مراديان نماينده فرماندار و جمعي از مسئولين و مديران شركتهاي تعاوني در روز سه شنبه مورخ 10/6/94 در محل اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز برگزار شد.

در اين جلسه زارع ضمن تبريك به مناسبت هفته تعاون  افزود:با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته تعاون (11 الي 17 شهريور ماه) و لزوم گراميداشت اين هفته و پر رنگ تر نمودن بخش تعاون لازم ميدانم مساعدت ويژه اي درجهت تقويت تعاونيها ازطرف دولت ومجلس  صورت گيرد تا پاسگوي مناسبي درجهت مطالبات جامعه هدف  باشيم.

 وي خاطر نشان كرد: باتوجه به ادغام وزارتخانه هاي تعاون، كار و امور اجتماعي و رفاه با رويكرد جديد دولت تدبير و اميد و اتخاذ سياستهاي اقتصادي نوين درسال94 و ديد مثبت دولتمردان به بخش تعاون  علي الخصوص در بخش روستا اميد آن ميرود فصل  تازه اي در تقويت و توسعه تعاونيها صورت گيرد.

همچنين وي خواستار مشاركت جمعي تعاونيها در اجراي برنامه هاي اين هفته شد.

در ادامه جلسه آقاي زارع برنامه هاي گراميداشت هفته تعاون را اعلام نمود و حضار به بحث و تبادل نظر پرداخته و در پايان ،برنامه هاي مصوب بشرح ذيل اعلام گرديد:

1-چهار شنبه 11/6/94 تعاون توسعه بازارو صادرات : ارسال پيامك تبريك،نصب بنر و پارچه نويسي در سطح شهر و ارائه خبربه رسانه هاي ديداري و شنيداري.

2-پنج شنبه 12/6/94 تعاون در تعاون و تحكيم تعاملات شبكه اي:غبار روبي گلزار شهداي گمنام ،قرائت زيارت عاشورا -ديدار با امام جمعه معزز و فرماندار -  جلسه پرسش و پاسخ تعاونيها.

3-جمعه 13/6/94: تعاون توسعه و مديريت و كار آمدي: شركت در نماز وحدت بخش جمعه و پخش شيريني و شربت توسط تعاوني وحدت دهياران.

4- شنبه 14/6/94:تعاون، تامين مالي ،بازار سرمايه و رشد اقتصادي: جشنواره تعاونيهاي برتردر مركز استان.

5-يكشنبه 15/6/94: تعاون، كار آفريني ، اشتغال و رفاه: نشست خبري با خبرنگاران –برگزاري همايش اشتغال ، تعاون و كار آفريني.

6-دوشنبه 16/6/94: تعاون، فرهنگ عمومي و جمعي: افتتاح سه طرح  تعاوني وافتتاح دفتر مشاوره  شغلي و كاريابي.

7-سه شنبه 17/6/94:تعاون، علم و فناوري: بازديد ونشست ترويجي از تعاونيهاي موفق شهرستان .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا