معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر از پذیرش دانشجوی بدون کنکور در بیش از 13 رشته در مقاطع کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) در رشته های مختلف برای مهرماه 94 خبر داد.

محمد دهقانی سانیج گفت : امسال نیز با توجه به تنوع رشته ها و وجود برخی رشته های خاص و پرطرفدار و نیز فراهم کردن امکانات و تجهیزات پیشرفته شامل : سرویس ایاب و ذهاب از مرکز استان، تشکیل کلاس ها در روزهای پایانی هفته، وجود خوابگاه دانشجویی برای خانم ها و کارگاه ها و آزمایشگاه های مجهز و ارائه سایر تسهیلات و خدمات انتظار است همانند سال های قبل ثبت نام قابل توجهی داشته باشیم.

وی افزود : رشته های فنی شامل : مهندسی تأسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی برق قدرت، مهندسی کامپیوتر در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می باشد.

معاون آموزشی و دانشجویی واحد اشکذر از رشته های زیست شناسی سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی، ژنتیک به عنوان رشته های شاخص علوم پایه نام برد؛ وی همچنین به رشته های شاخص علوم انسانی اشاره کرد و از رشته های روانشناسی و حسابداری نام برد.

دهقانی سانیج افزود : داوطلبان گرامی جهت اطلاع از لیست کامل رشته های این واحد دانشگاهی و همچنین آگاهی از امکانات و تجهیزات این دانشگاه و سایر اطلاعات ضروری می توانند به وب سایت دانشگاه به آدرس www.iauashkezar.ac.ir مراجعه نمایند.

وی در پایان گفت : علاقه مندان به ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته با داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام قدیم و برای کارشناسی ناپیوسته با داشتن مدرک کاردانی و برای کاردانی پیوسته، مدرک دیپلم فنی و حرفه ای یا کار و دانش می توانند با مراجعه به وب سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org و یا مراجعه حضوری در این واحد دانشگاهی ثبت نام کنند و در صورت داشتن سؤال با شماره تلفن 09137708500 و یا (32727751-035 داخلی 256 و 220) تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر دارای یک رشته دکتری زیست شناسی سلولی و مولکولی و 4 رشته ژنتیک، میکروبیولوژی و زیست شناسی سلولی و مولکولی و علوم جانوری در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر خاطر نشان کرد : همچنین دانشجویانی که در سال های گذشته به هر دلیل ترک تحصیل نموده یا انصراف داده اند می توانند بدون پرداخت شهریه نیمسال های عدم مراجعه، به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه ادامه تحصیل دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا