جلسه شوراي دانشگاه استان با حضور دكتر مصدق مدیر کل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامي ،دكتر اسلامي رئيس واحد و دبير هيات امنا استان، دكتر جعفري رئيس دبيرخانه هيات امنا و جمعي از روسا و مديران دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار آنا در اين جلسه دكتر مصدق مدير كل حقوقي دانشگاه آزاد اسلامي  با اشاره به جايگاه واحد يزد ،فعاليت هاي اين واحد را ارزشمند تلقي كرد و گفت : دكتر مير زاده به ريزترين مسائل حساسيت داشته  وتمامي مسائل را رصد  و تصميمات لازم را بر اساس خرد جمعي مي گيرند  .

دكتر مصدق در ادامه با اشاره به سفر هاي استاني دكتر ميرزاده گفت : دور اول سفر در حال پايان است و ايشان تاكيد دارند مسائل هر استان را از نزديك بررسي و نسبت به آن ارائه راهكار بدهند .

همچنين در اين جلسه دكتر اسلامي با اشاره به برگزاري اولين جلسه شوراي حقوقي دانشگاه استان پس از طرح تجميع 2 ونتايج مثبت آن ، به سياست هاي كلان دانشگاه آزاد اسلامي اشاره  ونتايج آن را براي دانشگاه بسيار  مثبت وارزشمند برشمرد.

همچنين دكتر اسلامي در ادامه گفت : در جلسه پايش كه با حضور روساي واحدها برگزار شد ،حساسيت ، دلسوزي وتاكيد رياست دانشگاه به مسائل خرد و كلان و به خصوص به نظم وانضباط و توجه به مسائل اخلاقي ، بسيار پر اهميت  بود .

وي افزود :رهنمودهاي آيت الله هاشمي هميشه چراغ راه همه ما بوده است و ايشان و دكتر مير زاده هميشه بر جايگاه مقام معظم رهبري تاكيد داشته اند وسياست هاي دانشگاه وكشور را بر اساس نظرات ايشان سياست گذاري مي كنند.

دكتر اسلامي در ادامه با اشاره به موقعيت واحد يزد گفت: به حمد الله واحد يزد پس از طرح تجميع يك در وضعيت مطلوبي به سر مي برد وجزء چهارمين واحد هاي سود ده كشور شده است همچنين اين واحد  220رتبه ارتقا پيدا كرده است .

دكتر اسلامي در ادامه با اشاره به خطبه اي از نهج البلاغه كه به نقل قول از دكتر ميرزاده عنوان
مي كرد گفت :حضرت علي (ع)  به مالك اشتر تاكيد داشته ا ند كه فقط به مسائل كلي جامعه نپرداز و به مسائل جزئي نيز  توجه داشته باش  و مديران  دانشگاه نيز بايد به اين گونه مسائل ورود پيدا كنند .

دكتر اسلامي در پايان با اشاره به انتخاب مسئولين ومديران دانشگاه گفت : با تدبير رياست دانشگاه مسئولي ومديران دانشگاه  بسيار با دقت انتخاب شده اند واين مجموعه انساني با يكديگر هم خواني موثري دارند واين يكي از دلايل رشد سريع دانشگاه در اين مدت مي باشد.

همچنين در ادامه دكتر جعفري رئيس دبيرخانه هيات امنا استان گفت : از حمايت هاي اداره كل حقوقي دانشگاه با مديريت دكتر مصدق در احقاق حقوق دانشگاه آزاد اسلامي استان يزد كمال تشكر را دارم و به حمدا.. با حضور ايشان در راس اين اداره ،نظم ،فرهنگ ،امنيت و بهداشت حقوقي و نيز ارتقاء حقوق شهروندي با نگاه معتدل ارتقاء پيدا كرده است .

دكتر جعفري در ادامه لازمه حرفه حقوق را نظم توام با عدالت دانست  و گفت :چيزي كه دانشگاه به ما مي آموزد عدالت و تعادل است كه به حمدا... امروز آن را در عملكرد دولت و مسئولين عاليه دانشگاه  هم مي بينيم .

در ادامه هر كدام از روسا و مديران دانشگاه آزاد اسلامي استان به ارائه برخي مسائل وچالشهاي حقوقي خود پرداخته و دكتر مصدق به ارائه راهكار پرداخت .

 

pan>

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا