نیمه دوم شهریور ماه، یک قطار لوکس گردشگری وارد استان یزد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل عنوان کرد: در ادامه طرح گردشگری قطار لوکس عقاب طلایی دانوب، گردشگران اروپایی در قالب تور به استان یزد سفر خواهند کرد.

سیدمصطفی فاطمی با اشاره به تجربه موفق سال گذشته این طرح گفت: در این مدت در کنار سایر قطارهای گردشگری، قطار عقاب طلایی دانوب دست کم چهار مرتبه به یزد سفر داشته است و مقرر است تا سفر بعدی در نیمه دوم شهریور ماه با حدود شصت گردشگر از ملیتهای مختلف از مجارستان وارد ایران شود.

وی افزود: طبق برنامه قطار عقاب طلایی دانوب از طریق مرز رازی وارد تبریز شده و پس از بازدید از تبریز، مستقیماً راهی شهر یزد خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: تا پایان سال تقاضا برای اجرای چهار تور گردشگری دیگر با قطاب عقاب طلایی برای دیدن از ایران ثبت شده است و مجری این تور متعهد شده است کلیه برنامه براساس زمان بندی اجرا شود.

شایان ذکر است قطاری که قرار است گردشگران را به ایران بیاورد قطار عقاب طلایی دانوب نام دارد و دارای سیزده واگن لوکس و مجلل با روکش های چوبی و به سبک قطارهای دهه 50 میلادی طراحی شده است. این قطارها دارای دو نوع اتاق 4 و 5 ستاره می باشد و به همین اساس قیمت سفر با این تورها به ایران برای هر گردشگر بین نه الی پانزده هزار دلار آمریکا می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا