این جلسه با حضور رئیس صندوق پژوهش ونوآوری استان، مدیر، کارشناس و اعضای شرکتهای مرکز رشد و برخی از فعالان عرصه تولید شهرستان میبد  صبح چهارشنبه در فرمانداری میبد تشکیل شد.

رئیس صندوق پژوهش و نوآوری  به دعوت محمدجواد احمدی رئیس مرکز رشد شهرستان میبد و به منظور آشنایی با پژوهشگران و تولید کنندگان نوآور شهرستان و همچنین معرفی صندوق فناوری استان صبح چهارشنبه در این نشست شرکت نمود.

در آغاز احمدی ضمن تشکر و خیر مقدم گزارشی از شرایط مرکز رشد و پتانسیل های شهرستان در زمینه نوآوری و ایده های خلاق را برشمرد و در ادامه بهنام دهقانی کارشناس مرکز رشد شهرستان آمار و ارقام مربوط به شرکتهای مستقر، اعم از شرکتهای در وضعیت پیش رشد، رشد و دانش بنیان را ارائه کرد.

پس از شنیدن حرف ها، مشکلات و تقاضاهای نمایندگان برخی شرکت ها و واحدهای تولید کننده، مسئول صندوق پژوهش استان با ارائه راهکارها و ترسیم مسیر رسیدن به تسهیلات ارزان قیمت و در نهایت نیل به اهداف اقتصادی و تولیدی مورد نظر، به معرفی انواع تسهیلاتی که جهت پیشرفت و کمک به نخبگان و تولیدکنندگان و صاحبان ایده های خلاقانه در نظر گرفته شده پرداخت و خاطر نشان کرد : صندوق پژوهش و فناوری استان حاضر است با سهل ترین شرایط و کمترین موانع به مراجعین خدمات تسهیلاتی همراه با استراحت و همچنین کارمزد بسیار پایین اعطا کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا