فرماندار يزد گفت: با نصب و راه اندازی دوربین هاي کنترل سرعت در معابر اصلي شهر ، شاهد تحولات خوبی در زمینه کاهش حوادث رانندگی خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه شوراي ترافيك شهرستان يزد به رياست فرماندار يزد و با حضور معاون فني و امور عمراني فرمانداري‌، بخشدار مركزي، معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري يزد، شهردار حميديا و ساير اعضاء تشكيل شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با اشاره به نصب و راه اندازي دوربين هاي كنترل سرعت در سطح شهر توسط شهرداري يزد اظهار داشت: خوشبختانه با تمهيدات در نظر گرفته شده در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري و با همكاري پليس راهور تا كنون 21 دوربين كنترل سرعت در معابر اصلي شهر نصب شده است.

فرماندار يزد با بيان اينكه در چند سال گذشته تعداد وسايل نقليه با افزايش قابل توجهي روبرو بوده است افزود: کنترل معابر و خيابان ها با حضور فیزیکی پلیس با توجه به حجم بالاي خودروها امکان پذیر نیست، لذا باید استفاده از سیستم های هوشمند مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئيس شوراي ترافيك شهرستان يزد گفت: بدون شک با افزایش سیستم های هوشمند ، رانندگانی که مقررات را رعایت می کنند بسیار خشنود خواهند شد، اما رانندگانی که تخلف می کنند بلافاصله از طریق این دوربین ها شناسایی و پلیس برای آنان اعمال قانون خواهد کرد.

در ادامه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري يزد خاطرنشان کرد: این دوربین ها در بلوار آیت الله فقیه خراسانی، ورودی غربی شهر یزد، زیر گذر میدان امام حسین (ع)، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار شهید پاکنژاد، بلوار آیت الله خامنه‌ای، بلوار دانشگاه، بلوار آیت‌الله مدرس، بلوار دهه فجر، بلوار امام جعفر صادق(ع) و میدان شهید آقابابایی در ورودی جنوبی شهر نصب شده است.

" محمد رضا شفیعی " با اعلام اینکه نصب و راه اندازی دوربین ها، نتايج بسيار مثبتي در زمينه مديريت حمل و نقل شهري به دنبال داشته است گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همچنین برای نظارت تصویری بر تقاطع و میادین شهر، نصب دوربین‌های نظارتی را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد در پایان تصريح كرد: در كليه ميادين و تقاطع هاي شهر يزد نيز دوربين هاي نظارتي قرار دارد.

گفتني است در اين جلسه طرح ورودي روستاهاي سيد ميرزا ، محمد آباد و خيابان امير المؤمنين (ع) و آزادي روستاي اكرم آباد و نامه هاي ارسالي به دبيرخانه شوراي ترافيك شهرستان يزد مورد بررسي قرار و تصميمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا