رئیس هیات جانبازان و معلولین استان یزد برنامه های هفته پارالمپیک از 18 تا 24 مهرماه را تشریح کرد.

علی محمد عطابخش در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: هفته پارالمپیک از روز شنبه، 18 مهر ماه آغاز شده و تا روز پنج شنبه، 24 مهر در جریان خواهد بود که برای هر کدام از ایام این هفته، ویژه برنامه ای پیش بینی شده است.

وی افزود: براین اساس در روز شنبه 18 مهرماه ورزشکاران جانباز و معلول و مدال آوران و قهرمانان استان و جمعی از مسئولین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار می کنند.

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان یزد ادامه داد: بازدید مسئولین از امکانات هیات و تیم های ورزشی ، دیدار با ورزشکاران پیشکسوت معلول و جانباز ، گلباران قبور شهدا ، حضور ورزشکاران جانباز و معلول در نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته پارالمپیک در یزد خواهد بود.

عطابخش با اشاره به اینکه جشن پارالمپیک در سه بخش اجرای می شود اظهار داشت: برپایی ایستگاه ورزشی و غرفه نقاشی در باغ ملی یکی سه بخش جشن پارالمپیک است که مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز ، دارت ، بوچیا ، طناب کشی ، شطرنج نابینایان ، پرتاب توپ بسکتبال ، فوتبال دستی ، وزنه برداری ، بدمینتون ، تیراندازی و تیراندازی با کمان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد : در ادامه این مراسم ورزشکاران جانباز و معلول مسیر باغ ملی تا تالار شهرداری یزد را پیاده روی و سپس در مراسم جشن پارالمپیک که همراه با برنامه های شاد و متنوع با حضور هنرمندان یزدی برگزار می شود، شرکت می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا