معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد برنامه های ورزشی هفته ناجا را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، سرهنگ حسین فروزانی در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم جامعه محسوب می شود که نیروی انتظامی نیز به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه نگاه ویژه ای به پرداختن به حوزه سلامت دارد.

وی افزود: پرداختن در حوزه سلامت در دو بخش اجتماع در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و در حوزه دورن سازمانی در جهت ارتقاء سطح سلامت کارکنان برای اجرای بهتر ماموریت ها انجام می شود که براین اساس برنامه های مختلف ورزشی را در طول سال اجرا می کنیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد اظهار داشت: بنابراین با توجه به نزدیک شدن به هفته ناجا ویژه برنامه های ورزشی در رشته های مختلف برگزار خواهد شد.

فروزانی ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه های ورزشی هفته ناجا همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با عنوان صبح و نشاط است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش های همگانی ، سازمانی فرهنگی ورزشی شهرداری و دیگر دستگاه های مرتبط روز جمعه 17 مهرماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش از ساعت 7 صبح از میدان آزادی آغاز خواهد شد و ثبت نام از طریق تلفن گویای 135 انجام می شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های رزمی و دفاع شخصی ، کوهپیمایی ، ورزش صبحگاهی در پارک ها و بوستان ها ، تیراندازی ، ورزش های بومی محلی و مسابقات ورزشی محلات نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته ناجا می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا