حجت الاسلام والمسلمين حسيني امام جمعه و سيد نبي رسولي فرماندار شهرستان ابركوه و هيئت همراه با دكتر پهلوانيان مدير كل صدا و سيماي مركز يزد ديدار كردند

به گزارش روابط عمومي صدا و سيماي مركز يزد "‌در اين ديدار حجت الاسلام حسيني ضمن ابراز خرسندي از انتصاب شايسته دكتر پهلوانيان به سمت مدير كل صدا و سيماي مركز يزد، خواستار به تصوي كشيدن عزاداري مردم اين شهرستان در ايام محرم شد .

سيد نبي رسولي فرماندار شهرستان ابركوه نيز بابيان پتانسيل هاي خوب در خصوص تشكيل هيئات مذهبي در ايام محرم و قول هر گونه همكاري در پخش مراسم عزاداري مردم شهرستان ابركوه با صدا و سيما ، گفت : هيئات زنجير زني شهرستان ابركوه در كشور مطرح است كه ما در حال به ثبت رساندن معنوي اين رسم ديرينه مردم اين شهرستان در فهرست معنوي مراسمات مذهبي ايران هستيم و بايد نگاهي ويژه به اين موضوع شود .

دكتر پهلوانيان ضمن خوش آمد گويي به امام جمعه و فرماندار شهرستان ابركوه و هيئت همراه ،‌قول همكاري در خصوص پخش زنده مراسم مذهبي در ايام محرم از رسانه استاني را داد و گفت :‌ ما مي توانيم در برنامه هاي مختلف صدا و سيما  از كارشناسان و علماي شهرستان استفاده كنيم . همچنين پيشنهاد شد كه فرمانداري شهرستان با توجه به پتانسيل ها  و آداب و رسوم ،‌اماكن تاريخي و ... مي تواند قسمت هاي  كوتاهي درحوزه مردم شناسي توليد و به صدا و سيما ارائه كند  تا از رسانه استاني به سمع و نظر مخاطبان برسد .

در اين جلسه به بررسي مسائل و مشكلات دفتر خبري ابركوه نيز پرداخته شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا