كرسي آزاد انديشي با موضوع شبكه هاي اجتماعي ويژه نمايندگان زن دستگاه هاي اجرايي شهرستان يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " خديجه نجفي" در ابتداي اين جلسه با بيان اينكه گسترش فناوري ها در دنياي امروز در راستاي رفاه و آسايش افراد بوده است افزود: در برخي از موارد به علت استفاده نادرست از اين فناوري ها و توجه به ابعاد منفي آن جسم و جان و روان انسان ها را به خطر انداخته است.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد با اشاره به ابعاد مثبت ايجاد و گسترش شبكه هاي اجتماعي اظهار داشت: انتشار سريع اخبار و رويدادها،‌ تقويت روحيه انتقادي،‌ بهره مندي از خردجمعي، سرعت بخشيدن به فرآيند آموزش، تبليغ و توسعه ارزشهاي ديني، اخلاقي و انساني از مهمترين آثار مثبت شبكه هاي اجتماعي است.

وي در ادامه نقش حريم خصوصي افراد،‌ انتشار اخبار كذب، دور شدن از محيط هاي خانوادگي و جامعه، القاي شبهات را از مهمترين پيامدهاي منفي شبكه هاي اجتماعي دانست و خاطرنشان كرد: بايد با برنامه ريزي و آموزش ضمن كاهش آثار منفي در راستاي تقويت و گسترش آثار مثبت اين فناوري هاي مدرن تلاش شود.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد در پايان گفت: متأسفانه عدم آگاهي و شناخت افراد از شبكه هاي اجتماعي باعث شده تا خانواده ها دچار آسيب هاي اخلاقي و خانوادگي شوند.

در اين جلسه كه با حضور نمايندگان زن شاغل در دستگاه هاي اجرايي شهرستان، دانشجويان دانشگاه ها برگزار شد درخصوص شبکه های اجتماعی، عوارض و فواید ،تلفیق تکنولوژی با زندگی مردم بحث و گفتگو شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا