یزدفردا:اولین آئین تجلیل و تکریم از مفاخر و مشاهیر شهرستان بافق پنج شنبه 16 مهرماه، با نکوداشت مقام علمی دو تن از فرهیختگان این شهر، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برگزار می شود.

دکتر حسینعلی لازمی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اعلام این خبر افزود: با تلاش مستمر وبرنامه ریزی انجام شده قرار است با همکاری و مساعدت شرکت سنگ آهن مرکزی و فرمانداری و امام جمعه محترم بافق اولین آئین تجلیل از فرهیختگان بافقی در سالن آفرینش دانشگاه آزاد بافق برگزار شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این آیین گفت: در این همایش از خدمات علمی دکتر محمدعلی برخورداری بافقی و دکتر سید محمود صدر بافقی بعنوان چهره های علمی و دانشگاهی شهرستان تجلیل می گردد و ضمن معرفی این دو شخصیت به نسل جوان و دانشجویان؛ امید آن داریم که بتوانیم با بستر سازی مناسب زمینه تشویق و ترغیب جوانان را به پیمودن درجات علمی و دانشگاهی فراهم آوریم.

دکتر لازمی با اشاره به اینکه ایده و طرح تجلیل از مفاخر و فرهیختگان از سوی معاونت فرهنگی – دانشجویی سازمان مرکزی ابلاغ گردیده است افزود: بدون شک این طرح نیز از  طرح های ماندگار فرهنگی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود که امیدواریم با مشارکت شرکت سنگ آهن مرکزی و فرمانداری بافق مراسمی در خور شان و منزلت اندیشمندان بافقی فراهم آوریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق در پایان با بیان اینکه مقدمات برگزاری این آیین به شایستگی در حال انجام است افزود: مسئولیت دبیرخانه این همایش در دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه ایحاد شده و سایر همکاران در برگزاری هرچه بهتر این مراسم  ایشان را یاری می دهند.

لازم به ذکر است دکتر محمدعلی برخورداری بافقی در حال حاضر ریاست دانشگاه علم و صنعت ایران را برعهده دارد و دکتر سیدمحمود صدر بافقی از پزشکان شهیر بافقی در زمینه قلب و فوق تخصص در این گرایش می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا