یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴/تغییر سازوکارواگذاری آرم طرح ترافیک ٩۵

در حالی که به‌زودی طرح محدوده کم‌انتشار آلاینده جایگزین محدوده زوج و فرد می‌شود، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از اعمال تغییرات در سیستم دریافت آرم طرح ترافیک سال ٩۵ خبر داد.

در حالی که به‌زودی طرح محدوده کم‌انتشار آلاینده جایگزین محدوده زوج و فرد می‌شود، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از اعمال تغییرات در سیستم دریافت آرم طرح ترافیک سال ٩۵ خبر داد.

به گزارش  ایسنا، مصطفی قنبرنژاد گفت: اکنون هر خودرویی که مجوز آرم طرح ترافیک دارد، در محدوده زوج و فرد هم تردد می‌کند. به‌طوری‌که بعضا یک خودرو آلاینده هم به دلیل داشتن طرح ترافیک می‌تواند در این محدوده تردد کند، اما با اجرای طرح کم‌انتشار آلاینده تغییرات بنیادی در ارائه طرح ترافیک صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه سن فرسودگی خودروها و معاینه فنی آنها در نحوه تردد خودروها در محدوده کم‌انتشار آلاینده نقش دارد، قطعا برای دریافت آرم طرح ترافیک سال ٩۵ تغییراتی بنیادی از قبیل بررسی استاندارد خودروها، سال تولیدشان و وضعیت معاینه فنی خودروها در سیستم سنجش هوشمند سایت آرم طرح ترافیک اعمال خواهد شد.


 

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴


 
 
 

مزدا قیمت مدل مسابقه‌ای MX-5 میاتا ۲۰۱۶ را برای مسابقات اعلام کرد

یکی از پراستفاده‌ترین ماشین‌های مسابقه‌ای در سطح جهان، مزدا Mx5/Miata Roadsters است که قیمت سری جدید این خودروها را ۵۳ هزار دلار را اعلام نموده است

شرکت در مسابقات ماشین سواری برای شرکت‌کنندگان حرفه ای و آماتور بسیار پر هزینه است ، قیمت ساخت ماشین‌های مسابقه‌ای به میلیون ها دلار می‌رسد.

mx5-cup-1-900x420

  یکی از پراستفاده‌ترین ماشین‌های مسابقه‌ای در سطح جهان، مزدا Mx5/Miata Roadsters است و مزدا برای سال ۲۰۱۶ قیمت اولیه سری جدید این خودروها را ۵۳هزار دلار را اعلام نموده و از آنجایی که اینها ماشین‌های مسابقه‌ای هستند و خریدارانشان علاقه‌ای به خرید از واسطه‌ها ندارند ، مزدا وب‌سایت www.mazdamotorsports.com را برای فروش این خودروها راه‌اندازی کرده است.

مزدا وعده داده است که تحویل این سری ازماشین هایش را از اواخر این سال میلادی (حدودا اوایل دی ماه) شروع می‌کند.

مسابقه دهندگان کاپ mx5 مزدا اجازه دارند همگی از یک مدل ماشین استفاده کنند و براساس مهارت راننده برنده ها اعلام می‌شوند.

همچنین همه مدل های  کاپ میتوانند در مسابقه شرکت کنند و برنده هر مدل جایزه ۲۰۰هزار دلار  بورسیه شرکت در مراحل بعدی مسابقه رادریافت می کند. همچنین برنده‌ها می‌توانند در مسابقات SCCA و NASA شرکت کنند.

 

منبع : slashgear

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا