یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴/انتشار جزئیات جدید از نسل نو هیوندای جنسیس کوپه

در صورتی که شاسی و سیستم تعلیق با ظاهر و پیشرانه هماهنگ باشند، هیوندای جنسیس کوپه جدید می تواند رقیبی برای ب‌ام‌و ام۴، مرسدس بنز سی۶۳ ای‌ام‌جی کوپه و لکسس آرسی-اف باشد.

به گزارش اخبار خودرو ،به تازگی اطلاعات جدیدی درباره نسل آینده هیوندای جنسیس کوپه منتشر شده که نشان ۳.۳T 8AT AWD به معنای پیشرانه ۳.۳ لیتری توربوشارژردار با همراهی جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک در آن دیده می شود.

Hyundai-Vision-G-coupe-concept-112-876x535

یشرانه جدید هیوندای جنسیس کوپه می تواند نمونه ای شش سیلندر خورجینی تویین توربو باشد که بنابر شایعات پیشین توانایی تولید ۴۸۰ اسب بخار نیرو را دارد. این قدرتمندترین پیشرانه مورد استفاده در جنسیس کوپه خواهد بود و همچنین می توان ترمزهای قوی‌تر، سیستم تعلیق اسپرت و بدنه منحصر به فرد با نشان “N Performance” را انتظار داشت.

Hyundai-Vision-G-coupe-concept-102-876x535

از نظر ظاهر، هیوندای جنسیس کوپه جدید به نظر ترکیبی از جنسیس سدان بازطراحی شده و مدل کانسپت ویژن جی کوپه خواهد بود و اگر ظاهر آن شبیه به ویژن جی کوپه باشد خودرو اسپرت جذابی را می توان انتظار داشت. در صورتی که شاسی و سیستم تعلیق با ظاهر و پیشرانه هماهنگ باشند، هیوندای جنسیس کوپه جدید می تواند رقیبی برای ب‌ام‌و ام۴، مرسدس بنز سی۶۳ ای‌ام‌جی کوپه و لکسس آرسی-اف باشد.

 
 

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴/قیمت میتسوبیشی‌های مدل ۲۰۱۶ اعلام شد
گمرک طی بخشنامه، نحوه ارزش‌گذاری خودروهای میتسوبیشی مدل سال ۲۰۱۶ را در گمرکات کشور مشخص کرد.
قیمت میتسوبیشی‌های مدل ۲۰۱۶ اعلام شد

گمرک طی بخشنامه، نحوه ارزش‌گذاری خودروهای میتسوبیشی مدل سال ۲۰۱۶ را در گمرکات کشور مشخص کرد.

به گزارش  ایسنا، بر اساس این اطلاعیه، گمرک ایران با توجه به قانون خودرو و صورت‌جلسه کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به قیمت‌گذاری خودروهای میتسوبیشی مدل و ساخت سال ۲۰۱۶ ساخت کشور ژاپن به نمایندگی شرکت مربوطه کرد.

قیمت‌های نهایی گمرکی در نظر گرفته شده در این بخشنامه با محاسبه هزینه حمل و نقل تا مرز است، اما باید در نظر داشت که تمامی این ارزش‌ها بدون در نظر گرفتن شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، نوسازی خودروهای فرسوده و نوسازی ناوگان آمبولانس کشور و … محاسبه شده است.

به این ترتیب، طبق بخشنامه اخیر گمرک ارزش هر دستگاه خودروی سواری Mitsubishi مدل میراژ (mirage) معادل ۱۰۵۰۰ دلار و هر دستگاه میتسوبیشی مدل اوتلندر (OUTLANDER) معادل ۲۵۵۰۰ دلار است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا