چهل نفر از اعضا کانون دانش آموزان هلال احمر مدرسه طلوع بافق از پست جاده ای سه چاهون بازدید کردند و ضمن آشنایی با تجهیزات امدادی, نحوه اقدامات ایمنی در برخورد با حوادث را فرا گرفتند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: جعفر حسن پور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در هنگام رفت و آمد دانش‌آموزان در مسیر خانه و مدرسه تا حد زیادی حوادث را کاهش می‌دهد، اظهار داشت: نقش خانواده‌ها در این بین بسیار مهم‌ بوده که از این‌رو لازم است خانواده‌ها برای آموزش نکات ایمنی و بهداشتی به فرزندان خود وقت بیشتری بگذارند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق عنوان کرد : امیدواریم با همکاری دستگاه های مربوطه و آشنایی دانش‌آموزان با قوانین عبور و مرور شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح استان باشیم چرا که هر گونه اقدام در راستای افزایش آگاهی دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ ترافیک در بین آنها منجر به نتایج بسیار موثر و مثبت خواهد شد.

 گفتنی است در پایان این بازدید نجاتگران با پخش بروشورهای آموزش امداد و کمک های اولیه و آموزش مقابله با حوادث غیرمتقربه بین دانش آموزان حاضر, آن ها را هرچه بیشتر باامکانات و آموزش های هلال احمر آشنا نمودند.

          










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا