فرماندار جدید بهاباد معرفی شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار: حضور پرشور و حماسی مردم بهاباد در همه صحنه های انقلاب بخصوص در انتخابات و حماسه 9 دی، نشان از بلوغ كامل فكری، سیاسی و فرهنگی دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد روز دوشنبه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری، امام جمعه بهاباد، خانواده شهدا، ایثارگران و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان، مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهاباد برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در سخنانی به ظرفیتها و قابلیت‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: وجود شاخصه های فرهنگی و معنوی نظیر جهاد، ایثار، شهادت، روحانیت، پاكی، تدین، دارا بودن مقام اول در كشور از لحاظ درصد حضور مردم در نماز جمعه، عنایت ویژه رهبری به شهرستان و ولایی بودن این مردم رسالت بزرگی را بر دوش مسئولین این شهرستان قرار داده و با شنیدن نام بهاباد اولین چیزی كه به ذهن می آید همین شاخصه های ارزشمند است.

"غلامحسین دشتی" حضور حماسی مردم بهاباد در صحنه هاي انقلاب را نشان از بلوغ كامل فكری، سیاسی و فرهنگی آنها عنوان كرد و افزود: مردم بهاباد در زمان فتنه 88 حرف خودشان و هویت ملی، دینی و ولایی خود را با حضور پرشور در حماسه 9 دی در پایتخت كشور و به صورت كفن پوش نشان دادند و این نشان از بصیرت این مردم است.

وی بر حضور گسترده مردم این منطقه در انتخابات 12 اسفند تاکید کرد و گفت: همانطور که مردم این شهرستان در تمام انتخابات، بیشترین درصد حضور را به خود اختصاص داده اند اميدواريم که در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز بیشترین درصد رای دهنده را از این شهرستان داشته باشیم و از مسؤولین می‌خواهیم زمینه حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم کنند.

دشتی همچنین خواستار حمایت بیشتر از نهادهای انقلابی و فرهنگی شد و اظهار داشت: شجره طیبه صالحین و پایگاههای مقاومت بسيج همانند میخ های محكمی هستند كه فرهنگ این كشور را به دین، عصمت و ولایت محكم می كنند.

امام جمعه بهاباد هم در این مراسم ضمن توصیه‌های اخلاقی با تاکید بر حفظ وحدت و تعامل بیشتر دستگاهها، خدمت رسانی به مردم را امری مقدس بر شمرد و افزود: مسؤولین باید خدمتگزار مردم باشند و خود را وقف مردم کنند زیرا خدمت به مردم رضایت خدا را به دنبال دارد و رضایت مردم رضایت خداست.

حجت الاسلام ملاحسینی تصریح کرد: حضور چشمگیر مردم در صحنه‌های انقلاب به ویژه حضور و جانفشانی‌های جوانان در دوران دفاع مقدس و اهداي 156 شهيد به نظام مقدس جمهوري اسلامي، به عنوان برگ زرینی در سوابق درخشان بهاباد ثبت شده است.

وی ادامه داد: امروز مردم بهاباد و مسؤولین با تعامل و همکاری و همیاری در کنار هم برای آبادانی شهر می‌کوشند تا شهری آباد و توسعه یافته داشته باشند.

در ادامه فرماندار سابق بهاباد هم در سخنانی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت یک امر مقدس است که هر از گاهی بر دوش افرادی قرار می‌گیرد.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=410641.jpg

"احمد قاسمی" ادامه داد: در طول مدت خدمتم در سمت بخشدار و فرماندار، ارتقاء بهاباد از بخش به شهرستان اتفاق افتاد که این امر با تلاش و پیگیری‌های مسؤولین سرانجام به وقوع پیوست و گامی بلند در جهت توسعه و آبادانی بیشتر شهرستان بهاباد برداشته شد.

در پایان این مراسم، محمدرضا هدایی فرماندار جدید بهاباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسؤولین شرکت کننده در این مراسم گفت: من به هیچ جناح یا گروهی وابسته نیستم بلکه پیرو خط ولایت مطلقه فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب هستم.

وی از مسؤولین شهرستان خواست تا با تلاش مضاعف، تعامل، وحدت و همفکری در پیشبرد اهداف شهرستان و برنامه‌های آینده نقش بسزایی را ایفا نمایند.

در پایان محمد رضا هدایی به عنوان فرماندار جدید بهاباد معرفی و از خدمات قاسمی فرماندار سابق و دهقان سرپرست فرمانداری تجلیل به عمل آمد.

محمدرضا هدایی پیش از این معاون فرماندار شهرستان میبد بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا