معاون فرماندار تفت در گفتگوی اختصاصی با اشاره به ضرورت معرفی درست و شایسته توانمندی های روستایی شهرستان، برگزاری جشنواره فجر روستا را فرصتی برای تجلیل از خدمات و تلاشهای روستاییان در مسیر رشد و تعالی شهرستان تفت عنوان کرد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره فجر روستای بخش مرکزی تفت، "ناصر دهقانی" در این گفتگو با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارک فجر گفت: یکی از برکات عظیم انقلاب اسلامی، گسترش عدالت در جامعه و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار از جمله روستا و آبادیها بود که جانی دوباره به این مناطق بخشید.

معاون فرماندار تفت، روستا را کانون اصلی کار، کوشش و حرکت عنوان کرد و افزود: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، شاهد توسعه چشمگیر زیربناها در مناطق روستایی هستیم و امروز روستاها برای یک جهش بزرگ در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مهیا شده اند.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به رونق و توسعه روستایی در کشور گفت: طی سالهای گذشته خدمات عظیم و چشمگیری به ویژه در حوزه گازرسانی، توسعه اماکن ورزشی و گردشگری، آبرسانی و ... در مناطق روستایی شهرستان تفت صورت گرفته و این مسئله سرمایه گذاران را برای حضور و فعالیت اقتصادی در نواحی روستایی ترغیب کرده است.  

دهقانی با قدردانی از عوامل برگزاری دومین جشنواره فجر روستا در بخش مرکزی تفت خاطرنشان کرد: جشنواره فجر روستا که با هدف تجلیل از فعالان روستایی برگزار می شود دریچه ای است تا از طریق آن فرهنگ غنی روستایی را به آیینه جامعه بتابانیم و ترویج این فرهنگ غنی و کارآمد را شاهد باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت تداوم برگزاری این گونه مراسم ها در طول سال افزود: امیدواریم دبیرخانه این جشنواره، با برنامه ریزی دقیق در طول سال، این مسیر روشن را تداوم بخشیده و مشعل فروزان فرهنگ روستا را در شهرستان تفت شاداب و زنده نگه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا