فرماندار تفت در نشست ستاد انتخابات شهرستان بر آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه و حماسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان تفت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در ابتدای این نشست که در محل فرمانداری و با حضور جمعی از اعضای ستاد انتخابات تفت برگزار شد با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشارکت دادن آحاد مردم در عرصه تعیین سرنوشت خویش است که این دستاورد ارزشمند در پرتو بینش بلند و حکیمانه امام راحل عظیم الشان(ره) و فداکاری و جانفشانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی محقق و حراست شده است.

فرماندار تفت با اشاره به منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در خصوص اهمیت انتخابات اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها در بیانات حکیمانه خویش، حضور حداکثری مردم در انتخابات را اولویت اول نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته اند و همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات نیز وجه همت خود را بر تحقق این مهم قرار داده اند.

زارع از تعیین تعداد و محل شعب ثبت نام و اخذ رای انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه و تفت و میبد خبر داد و گفت: خوشبختانه ستاد انتخابات شهرستان تفت مطابق با برنامه اعلام شده از وزارت کشور، اقدامات لازم را به انجام رسانده و آماده برگزاری باشکوه انتخابات می شود.

فرماندار تفت با اشاره به نزدیک شدن به زمان قانونی آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ابراز امیدواری کرد: همه افراد و جریانها با مطالعه قانون، رعایت دقیق آن را مدنظر قرار دهند. وی افزود: از مهم ترین نکات در برگزاری شایسته و مطلوب انتخابات، ایجاد فضای رقابت سالم و توجه ویژه به اخلاق و ادب اسلامی و رسانه ای است که امیدواریم این موضوع از سوی همه مدنظر قرار گیرد.    

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا